ورزشی

نتایج مسابقات کشتی زاگرب کرواسی کشتی گیران ایرانی دیروز 12 بهمن

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج مسابقات کشتی زاگرب کرواسی کشتی گیران ایرانی روز 12 بهمن مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتیجه مسابقه فینال رضا اطری

در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت تا امشب برای کسب مدال طلا به روی تشک برود.

اطری در دیدار فینال به مصاف نارانخو نارمانداخ، دارنده مدال برنز جهان از مغولستان رفت و موفق شد با نتیجه 11 بر 3 ضربه فنی کرده و قهرمان شود

نتیجه مسابقه فینال حسن یزدانی

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد.

وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

 یزدانی در دیدار پایانی مقابل هایاتو ایشیگورو از ژاپن قرار گرفت و با نتیجه 13 بر 2 توانست از پیش رو بردارد و قهرمان شود.

نتیجه کشتی یونس امامی در فینال

 در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد.

وی در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر تایموراز سالکازانوف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

امامی در این مرحله مقابل جوزف لاوالی از آمریکا با نتیجه 7 بر 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه   3 بر 2 به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رسید.

امامی در دیدار فینال به مصاف جیسون نولف از آمریکا کشتی رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 3 تمام شد؛ به این ترتیب حریف آمریکایی به دلیل گرفتن امتیاز درشت برنده مسابقه اعلام شد و امامی به مدال نقره رسید.


امیدواریم از مطلب نتایج کشتی مسابقات روز 12 بهمن استفاده برده باشید. ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا