ورزشی

نتایج کشتی فرنگی دیروز جمعه 14 بهمن مسابقات زاگرب کرواسی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج کشتی فرنگی دیروز جمعه 14 بهمن مسابقات زاگرب کرواسی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

 نتیجه کشتی محمدعلی گرایی دیروز جمعه 14 بهمن

 

در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان محمدعلی گرایی با استراحت در دور اول در دور دوم و دیدار نخست خود به مصاف خوآن آک از نروژ رفت و موفق شد در یک کشتی نفس گیر با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی برسد و راهی مرحله بعد شود.

او  در دور یک هشتم نهایی با آیک مناتساکانیان از بلغارستان روبه‌رو شد و توانست با نتیجه ۵ بر ۰ و دیسکالیفه شدن حریف بلغاری به مرحله یک چهارم نهایی شد.

گرایی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف نروژی با اقتدار با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 جانی بور از فرانسه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

گرایی در این دیدار به مصاف الکساندرین گوتو دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از مولداوی می رود.

گرایی در این دیدار به مصاف الکساندرین گوتو دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از مولداوی رفت و با نتیجه 2 بر2 با توجه به امتیاز درشت توانست این کشتی گیر را شکست دهد و قهرمان شود.

نتیجه کشتی امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم

کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم فرنگی کشورمان در دیدار نخست مقابل حریف آذربایجانی خود به برتری رسید.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست سانان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان را را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

وی در دور دوم مقابل اولیور کروگر از دانمارک قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 9 بر صفر به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

سپس در دور یک هشتم نهایی با نتیجه 2 بر 1 و ضربه فنی ریکاردو آبرسیا از ایتالیا را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کاویانی نژاد در این مرحله مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی قرار گرفت و با نتیجه 4 بریک مغلوب این کشتی گیر شد و باید منتظر حضور در شانس مجدد باشد.

وی در این گروه با کشتی گیر فنلاندی روبه‌رو شد و توانست این کشتی گیر را از پیش رو بردارد و به رده بندی برسد.

کاویانی در دیدار رده بندی به مصاف آنتونیو کامنیاسوویچ از کشور کرواسی رفت و با نتیجه 3 بر صفر او را از پیش رو برداشت و مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آورد.

نتیجه کشتی حمیدرضا بادکان در وزن 87 کیلوگرم

حمیدرضا بادکان و ناصر علیزاده در دور اول این رقابت ها استراحت کردند و در دیدار اول خود در دور دوم این رقابت‌های حمیدرضا بادکان به مصاف سو ساکابه از ژاپن رفت که با نتیجه 5 بر یک  مقابل این کشتی گیر به پیروزی رسید.

وی در دور بعد به مصاف استفان تاکاچ دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از مجارستان با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا او نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

او در این گروه مقابل تورپال بیسلطانوف دارنده مدال نقره جهان از دانمارک با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

نتیجه کشتی ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم

ناصر علیزاده هم در اولین دیدار خود مقابل مایمایتی کایسایر از چین قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر به برتری برسد.

او در دور بعد به مصاف سیمون سیمونوویچ از لهستان رفت و با نتیجه یک بر یک با توجه به کسب امتیاز پایانی در این دیدار علیزاده برنده این رقابت شد و راهی یک چهارم نهایی شد.

علیزاده در یک چهارم نهایی مقابل اوکلک از کرواسی قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 2 این کشتی گیر را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مقابل جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان به برتری دست  یافت و راهی دیدار فینال شد.

علیزاده در دیدار پایانی با استفان تاکاس دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از مجارستان کشتی گرفت و با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد و نایب قهرمان شد و  مدال نقره را برگردن آویخت.


در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۳۳ شرکت کننده دارد، امین کاویانی نژاد در دور نخست به مصاف سانان سلیمان اف از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل الکساندرین گوتا از مولداوی قرار می گیرد.

محمدعلی گرایی که در آنسوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با خوآن آک از نروژ کشتی می گیرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۳۳ شرکت کننده برگزار می شود، حمیدرضا بادکان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سو ساکابه از ژاپن می رود.

ناصر علیزاده که در آنسویل جدول قرار دارد، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با مایمایتی کایسایر از چین کشتی می گیرد.

نتیجه کشتی گیران ایرانی در بخش آزاد مسابقات زاگرب کرواسی

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کرواسی در شهر زاگرب برگزار شد که نمایندگان کشورمان به 4 طلا، 2 نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

در رده بندی تیمی، تیم 6 نفره ایران در این مسابقات با کسب 140 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آمریکا که با ترکیب کامل شرکت کرده بود با 174 امتیاز اول شد. آذربایجان نیز با 135 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا