اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

تعطیلی مدارس البرز و کرج امروز یکشنبه 16 بهمن صحت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز یکشنبه 16 بهمن مدارس البرز و کرج تعطیل است؟ + تعطیلی مدارس‌البرز و کرج ۱۶ بهمن ۱۴۰۱  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا امروز یکشنبه 16 بهمن مدارس البرز و کرج تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس البرز و کرج امروز یکشنبه 16 بهمن 1401 به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و آموزش و پرورش و استانداری ها صادر بشود.

طبق گفته وزیر آموزش و پرورش مدارس امروز یکشنبه تعطیل نخواهد بود و دانش اموزان در هر شرایط آلودگی هوا باید در مدرسه حاضر شوند.

بسیاری از مردم از این تصمیم گیری ناراضی هستند و خواهان تعطیلی مدارس در شرایط کنونی آلودگی هوا هستند.

اداره کل هواشناسی استان البرز و کرج با صدور اخطاریه نارنجی رنگ آلودگی سطحی تاکید کرد: آلودگی هوا از روز شنبه (۸ بهمن) ادامه دارد و ظهر روز یکشنبه (۱۶ بهمن) پایان می یابد.

 تعطیلی احتمالی مدارس البرز و کرج یکشنبه ۱۶ بهمن به خاطر آلودگی هوا

خانواده ها نگران از بیماری شدن دانش آموزان به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که روز یکشنبه ۱۶ بهمن به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه های‌البرز و کرج تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس‌البرز و کرج در روز یکشنبه 16 بهمن به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها رو به روزرسانی خواهیم کرد

کدام مدارس استان‌البرز و کرج امروز یکشنبه 16بهمن تعطیل هستند؟

تا این لحظه یکشنبه 16 بهمن 1401 همه مدارس البرز و کرج دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای و اخبار موثقی درباره تعطیلی‌مدارس البرز و کرج روز یکشنبه 16 بهمن 1401 به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=17640

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا