اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس امروز دوشنبه 17 بهمن 1401 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز دوشنبه 17 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا دوشنبه ۱۷ بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس و دانشگاه های خوی امروز دوشنبه 17 بهمن غیرحضوری شد

سخنگوی ستاد مدیریت بحران آذربایجان غربی از غیر حضوری شدن آموزش در مدارس و دانشگاه های شهرستان خوی تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رزازی در این زمینه اظهار کرد: با تصویب ستاد مدیریت بحران، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان خوی از امروز ۱۷ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به جهت آرامش و آسایش خانواده‌ها، غیر حضوری اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تشکیل کمپ‌های سکان اضطراری در محیط‌های آموزشی و در راستا آرامش خانواده‌ها، آموزش در دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی و همچنین مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)، از روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، تا پایان هفته جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

رزازی گفت: ضروری است آموزش و پرورش و وزارت علوم در جهت تداوم برنامه‌های آموزشی، تدابیر لازم را برای استفاده از بسترهای فضای مجازی برنامه ریزی کند.

جزئیات تعطیلی امروز دوشنبه 17 بهمن 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز دوشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا دوشنبه 17 بهمن 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای امروز دوشنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا دوشنبه تعطیل است ؟ دوشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام دوشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا دوشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران دوشنبه تعطیل است؟ ایا دوشنبه ۱۷ بهمن مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد دوشنبه 17 بهمن تعطیل بشود؟

ایا دوشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا دوشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا دوشنبه ۱۷ بهمن تعطیل است؟ ایا دوشنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. ادامه مطلب را بخوانید.

آیا دوشنبه۱۷ بهمن مدارس تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی دوشنبه 17 بهمن 1401 به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و آموزش و پرورش و استانداری ها صادر بشود.

تعطیلی‌مدارس استان های تهران، البرز، اصفهان، تبریز، ارومیه و سایر شهرهای ایران به خاطر آلودگی هوا و یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان نه از کمیته اضطرار آلودگی هوا و نه از طرف آموزش و پرورش و نه از استانداری ها صادر نشده است.

تعطیلی احتمالی دوشنبه ۱۷ بهمن به خاطر آلودگی هوا

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان در هوای آلوده و یا شدت سرما و یخبندان و برودت هوا و برف و باران؛ منتظر هستند ببینند که آیا احتمال دارد که امروز دوشنبه ۱۷ بهمن به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس در امروز دوشنبه 17 بهمن به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها رو به امروزرسانی خواهیم کرد

کدام مدارس امروز دوشنبه 17بهمن تعطیل هستند؟

تا این لحظه دوشنبه 17 بهمن 1401 همه مدارس ایران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی مدارس امروز دوشنبه به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫37 دیدگاه ها

    1. اقا من نمی دونم دقیقا شما کی هستی
      مگه خودت اسم نداری؟ که هعی جای من پیام میدی!
      بعدشم عزیزم من نیلای اصلیم چون اسمم مشکیه و تو سبزی

  1. بچه ها من نیلا ی واقعیم
    الان کنار اسمت ستاره می زارم ترو خدا گول این خبرای فیکو نخورید

  2. میگن شاخص بالاست
    اما هوای تهران پاکه
    وای بچه ها احتمال تعطیلی تهران زیاد
    هورااااااا

    2
    7
      1. عزیزم چرا جای من پیام میدی؟
        یعنی خودت اسم نداری؟
        کارتون اصلا سرگرم کننده نیست! لطفا هرچه زود تر اسم منو با اسم خودتو تغیر نام بوید

        1. 🔴فردا تمامی مدارس تهران مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ در روز دوشنبه دایر خواهد بود.
          بچه برید درس بخونید دوست مامانم توی آموزش و پرورش گفته تعطیل نیست فردا

          1
          2
دکمه بازگشت به بالا