اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس امروز سه شنبه 18 بهمن 1401 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز سه شنبه 18 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا سه شنبه ۱۸ بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس فریدونشهر به علت بارش برف غیرحضوری است

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان فریدونشهر طی امروز به علت بارش برف خبرداد.‌

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر امروز سه شنبه، ۱۸ بهمن ماه به علت بارش شدید برف و سرمای هوا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس بر برگزاری منظم کلاس‌ها و آموزش غیر حضوری در این شهرستان، نظارت لازم را داشته باشند.

مدارس استان قم به‌دلیل مسمومیت‌ها 2 روز غیرحضوری شدند

اداره کل آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد:
🔹با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده در مدارس و درخواست تعدادی از اولیا، سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 بهمن ماه کلاس های آموزشی مدارس استان به‌صورت غیرحضوری برگزار می شود.

🔹بیش از دو ماه است که دانش آموزان این استان مسموم می‌شوند. این حوادث همچنان ادامه دارد و دلیل آن هنوز مشخص نشده است.

مدارس و دانشگاه های خوی امروز سه شنبه 18 بهمن غیرحضوری شد

سخنگوی ستاد مدیریت بحران آذربایجان غربی از غیر حضوری شدن آموزش در مدارس و دانشگاه های شهرستان خوی تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رزازی در این زمینه اظهار کرد: با تصویب ستاد مدیریت بحران، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان خوی  تا پایان هفته جاری به جهت آرامش و آسایش خانواده‌ها، غیر حضوری اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تشکیل کمپ‌های سکان اضطراری در محیط‌های آموزشی و در راستا آرامش خانواده‌ها، آموزش در دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی و همچنین مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)  تا پایان هفته جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

رزازی گفت: ضروری است آموزش و پرورش و وزارت علوم در جهت تداوم برنامه‌های آموزشی، تدابیر لازم را برای استفاده از بسترهای فضای مجازی برنامه ریزی کند.

جزئیات تعطیلی امروز سه شنبه 18 بهمن 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز سه شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا سه شنبه 18 بهمن 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای امروز سه شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا سه شنبه تعطیل است ؟ سه شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام سه شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا سه شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران سه شنبه تعطیل است؟ ایا سه شنبه ۱۸ بهمن مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد سه شنبه 18 بهمن تعطیل بشود؟

ایا سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا سه شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا سه شنبه ۱۸ بهمن تعطیل است؟ ایا سه شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. ادامه مطلب را بخوانید.

آیا سه شنبه۱۸ بهمن مدارس تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی سه شنبه 18 بهمن 1401 به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و آموزش و پرورش و استانداری ها صادر بشود.

تعطیلی‌مدارس استان های تهران، البرز، اصفهان، تبریز، ارومیه و سایر شهرهای ایران به خاطر آلودگی هوا و یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان نه از کمیته اضطرار آلودگی هوا و نه از طرف آموزش و پرورش و نه از استانداری ها صادر نشده است.

تعطیلی احتمالی سه شنبه ۱۸ بهمن

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان در هوای آلوده و یا شدت سرما و یخبندان و برودت هوا و برف و باران؛ منتظر هستند ببینند که آیا احتمال دارد که امروز سه شنبه ۱۸ بهمن به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس در امروز سه شنبه 18 بهمن به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها رو به امروزرسانی خواهیم کرد

کدام مدارس امروز سه شنبه 18بهمن تعطیل هستند؟

تا این لحظه سه شنبه 18 بهمن 1401 همه مدارس ایران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی مدارس امروز سه شنبه به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫48 دیدگاه ها

  1. بچه ها اینو که دارم می گم الکی نمی گم که الکیم بهتون امید بدم!
    بچه ها ببینید اگه دقت کرده باشید گفته شده در اواخر امشب برف و باران بسیار شدیدی میاد که خودتونم می دونید دقیقا شدت برف و بارون رو نمیشه پیشبینی کرد ولی اخبر ها گفتن که برف خیلی شدید هست که هشدار هم صادر شده!
    بچه ها چون برف و بارو در اواخر شب میاد امکان تعطیلی هم هست به چند دلیل
    سرما،یخبندان،شدت اوج برف و بارون،ترافیک..بچه ها اگه تصمی می بگیرن الان نمی گیدن
    امیدتون سر جاش باشه☁️🫀

    9
    1
    1. میدونم میخوای امید بدی ولی اونا هشدار زرد رو دادن یعنی هیچی قبلا هشدار نارنجی میدادن و بعد برف میومد تعطیل نکردن و بخوان بایه هشدار زرد تعطیل کنن بنظرتون منطقیه؟

  2. 🔴کارشناس هواشناسی پی گفتگو های خود گفت که، در اواخر امشب برف و باران شدیدی در راهمان است.
    تهران در فردا یخبندان می شود.
    حالا اینو که می دونستید گوش کند بقیشم می گم براتون.!

  3. مدارس استان قم به‌دلیل مسمومیت‌ها 2 روز غیرحضوری شدند

    اداره کل آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد:
    🔹با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده در مدارس و درخواست تعدادی از اولیا، سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 بهمن ماه کلاس های آموزشی مدارس استان به‌صورت غیرحضوری برگزار می شود.

    🔹بیش از دو ماه است که دانش آموزان این استان مسموم می‌شوند. این حوادث همچنان ادامه دارد و دلیل آن هنوز مشخص نشده است.

    1
    1
      1. اره الان ۱۰۸ هست عالی ولی بازم تعطیل نمی شیم.😂😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

  4. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد بارش برف در استان خبر داد و گفت: با توجه به این پیش‌بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.
    .
    .
    خبر موثق

  5. شبها تو تهران بارون و برف میاد برای همین صبحا که ما میریم مدرسه هوا یخه و یخبندانه

    6
    2
    1. به امید بارش برف تگرگ بالا تر از برف چیه ؟؟..
      ها تبدیل شیراز . تهران …

      به یخچال طبیعی زلزله سونامی…..

دکمه بازگشت به بالا