اخبار روزاخبار مهم و فوری

هدیه رئیسی برای ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ یارانه 100 هزار تومانی است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره هدیه رئیسی برای ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ یارانه 100 هزار تومانی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا هدیه رئیسی برای ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ واقعیت دارد؟

منابع خبری در توییتر از احتمال واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به مناسبت ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار خبر دادند و به بررسی جزئیات هدیه دولت ابراهیم رئیسی به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

سال گذشته سازمان هدفمندسازی یارانه ها با دستور رئیس جمهور، یارانه صد هزار تومانی به ازای هر نفر، برای خانوارهای دهک های یک تا چهار و همچنین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به حساب سرپرست خانوار واریز کرد.

شنیده ها از سازمان هدفمندسازی یارانه ها حاکی از آن است، پیگیری ها برای تامین بودجه واریز عیدی ۱۰۰ تومانی دولت به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن در حال انجام بوده و به احتمال زیاد هدیه صد هزار تومان به ازای هر نفر در سال ۱۴۰۱ نیز واریز خواهد شد.

پس از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از اعضای اقتصادی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند. اما شب گذشته ابراهیم رئیسی اعلام کرد که فعلا موضوع کالابرگ منتفی است و تا وضع کالا برگ اطمینان بخش نشود، پرداخت یارانه نقدی معیشتی ادامه پیدا می‌کند.

در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ که توسط رئیس‌جمهوری به مجلس ارائه شده است، به دریافتی مستمری بگیران توجه ویژه‌ای نشده و این میزان مناسب وضعیت مستمری بگیران نیست.

بر اساس این گزارش عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کشور گفت: دریافتی معلولان و دیگر مستمری بگیران دو سازمان بهزیستی و کمیته امداد در لایحه بودجه سال آینده ۳۸ درصد افزایش یافته است.

علی بابایی کارنامی با اشاره به برخی ایرادهای این لایحه افزود: از ایرادها، یکی کاهش نمودارهای پشتیبانی از گروه معلولان و دیگر مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد است. به ویژه در تبصره‌های ۱۴ و ۱۶ و دیگر تبصره‌ها، آن کمک‌هایی که باید و شاید، درخور معلولان و دیگر مستمری بگیران گرامی باشد؛ در لایحه بودجه دیده نمی‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ماکه تحت پوشش کمیته امداد هستیم ودهک یک برای ما جز حقوق هیچ کمکی دیگری صورت نمی‌گیرد نه یارانه ۲۲ بهمن نه چیز دیگه

  2. پس کو؟؟؟چراالکی به مردم وعده میدین؟خوب۲۲بهمن گذشت خبری نشداره۲۲بهمن گذشت دیکه۱ز۱۰۰تومن خبری نیس معلومه نمیشه

دکمه بازگشت به بالا