اخبار روز

جزییات زلزله 5.1 ریشتری امروز فیلیپین + عکس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جزییات زلزله 5.1 ریشتری فیلیپین امروز + عکس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زلزله 5.1 ریشتری در کجای فیلیپین آمده است؟

زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر در ساعت 21:46 به وقت محلی وینزون در فیلیپین را لرزاند در حالی که زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 ریشتر مناطق شمالی روسیه را لرزاند.

موسسه آتشفشان‌شناسی و زلزله شناسی فیلیپین از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در این کشور خبر داد.

زلزله فیلیپین
زلزله فیلیپین

در پی زلزله های ویرانگر ترکیه و سوریه که تاکنون بیش از 5000 کشته برجای گذاشته است، روز سه شنبه دو زمین لرزه قدرتمند در نقاط مختلف جهان احساس شد، فیلیپین و روسیه تحت تاثیر قدرت طبیعت قرار گرفتند.

بر اساس گزارش رسانه ها، زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر وینزونز در فیلیپین در ساعت 21:46 به وقت محلی (حدود ساعت ۶ عصر امروز به وقت ایران) در حالی که زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 ریشتر مناطق شمالی روسیه را لرزاند.

به گزارش موسسه آتشفشان شناسی و زلزله شناسی، به غیر از مدرسه ای در وینزون، هنوز خسارت جانی یا مالی در هر دو مکان گزارش نشده است، اما ممکن است پس لرزه هایی رخ دهد.

النور سگوندو شهردار وینزون تایید کرد که پنج کلاس در مدرسه ابتدایی منطقه Banocboc در پی زمین لرزه آسیب دیدند. تامین برق در این شهر به روال عادی خود ادامه می دهد.

موسسه آتشفشان‌شناسی و لرزه‌شناسی فیلیپین (Phivolcs) مرکز زمین‌لرزه را در جزیره تیناگا در Vinzons، Camarines Norte ردیابی کرد.

این زمین لرزه همچنین در بخش هایی از مترو مانیل از جمله شهرهای ماریکینا و پاسیگ تا سن روک، سامار شمالی احساس شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا