اخبار روزاخبار مهم و فوریویدئو

آیا فیلم هجوم مردم به فروشگاه اتکا قزوین برای خرید روغن صحت دارد یا شایعه است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، مطلبی درباره اینکه آیا فیلم هجوم مردم به فروشگاه اتکا قزوین برای خرید روغن امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ صحت دارد یا شایعه است برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری باغستان نیوز، امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ یک کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و در گروه‌ها و کانال ها و صفحات دست به دست مردم می چرخید و سوژه امروز ملت بود. صحت و سقم و شایعه بودن آن را جویا شدیم و بررسی کردیم که این کلیپ هجوم مردم برای خرید روغن در فروشگاه اتکا برای سال های گذشته بوده و تازگی ندارد و برای امروز نبوده است.

کلیپ جعلی فیلم هجوم مردم به فروشگاه اتکا قزوین

تکذیب خبر هجوم و غارت فروشگاه‌ها در قزوین

فرماندار قزوین هرگونه خبر در رابطه با هجوم و غارت فروشگاه‌ها در قزوین را تکذیب کرد.

عباس کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره کلیپ منتشر شده تحت عنوان هجوم مردم قزوین به یک فروشگاه در شبکه‌های معاند اظهار کرد: به هیچ عنوان هیچ حادثه‌ای اعم از هجوم وغارت به فروشگاه در شهر قزوین صحت ندارد.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در خصوص عرضه کالا در قزوین وجود ندارد افزود: فقط در برخی نقاط تعدادی از مردم برای تهیه کالاها صف بسته بودند که این صف هم تا ساعت حدود ۱ به پایان رسیده است.

فرماندار قزوین ادامه داد: تمام افرادی که در این کلیپ نمایش داده می‌شوند لباس گرم مثل کاپشن پوشیده‌اند و مشخص است که برای این فصل نیست و مربوط به ماجرا و موضوع دیگری بوده است.

وی اضافه کرد: هیچ حادثه‌ای در خصوص عرضه کالاهای اساسی در سطح شهر قزوین نداشته‌ایم و تا به امروز وضعیت عرضه کالاهای اساسی رو به بهبود است.

کاظمی در پایان یادآور شد: امیدواریم در روزهای آینده شرایط کاملاً عادی و عرضه کالاهای مردم بدون مشکل ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=1829

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا