گوناگون

نگار فرهمند بلاگر و نامزد و همسر پژمان جمشیدی چه کسی است؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره بیوگرافی نگار فرهمند بلاگر و نامزد و همسر پژمان جمشیدی مطلبی را برای شما آماده کرده ایم . با ما همراه باشید.

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی

رسانه شمانیوز در مطلبی در سایتش اعلام کرد که نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی می باشد. نگارفرهمند در اینستاگرام بیش از ۳۰۰هزار فالوور داشته و در حوزه پلتفرم فروش تولیدات داخلی اکسسوری دکوراسیون منزل فعالیت می کند.

خبر ازدواج پژمان جمشیدی با خانم بلاگر در خندوانه

سام درخشانی که دوستی صمیمانه‌ای با پژمان جمشیدی دارد در برنامه خندوانه ازدواج پژمان جمشیدی را اعلام کرد. هر چند درخشانی به اینکه همسر پژمان جمشیدی کیست اشاره نکرد اما رسانه ها بالاخره جزئیات بیشتری از این ازدواج را منتشر کردند. بنا بر آنچه منتشر شده همسر پژمان جمشیدی یکی از بلاگرهای معروف و پرفالوور اینستاگرام است.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود درفوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی فعالیت حرفه‌ای خود در زمینهٔ بازیگری را از سال ۱۳۹۲ و با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا