تقویم

روز اینترنت ایمن و امن در تقویم سال 1401 چه روزی است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز اینترنت ایمن و امن در تقویم سال 1401 چه روزی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

روز اینترنت ایمن

مودم های خود را راه اندازی کنید، زیرا 14 فوریه ( 25 بهمن ) روز اینترنت ایمن است! این روزها تقریباً می توانید هر کاری را در اینترنت انجام دهید. می‌توانید بازی کنید، با دوستانتان ارتباط برقرار کنید، لباس جدیدی را بخرید که فکر نمی‌کردید به آن نیاز دارید اما اکنون می‌دانید که به آن نیاز دارید.

این احساس شگفت انگیزی است که دسترسی بی‌نهایتی به اطلاعات و سرگرمی‌ها در دسترس شماست. در 14 فوریه ( 25 بهمن )، ما با گرامیداشت روز اینترنت ایمن تر، این تحولات گسترده و مشکلاتی را که ممکن است با این تغییرات پیش بیاید، تایید می کنیم.

جدول زمانی روز اینترنت ایمن و امن تر

سال 1990
تولدت مبارک اینترنت
تیم برنرز لی، دانشمند کامپیوتر، وب جهانی را اختراع کرد.

سال 2004
آغاز روز اینترنت امن تر
این به عنوان پیشنهادی برای پروژه SafeBoarders اتحادیه اروپا آغاز شد.

سال 2009
کمیته های روز اینترنت ایمن معرفی شدند
کمیته هایی برای افزایش آگاهی، به امید تقویت ایمنی اینترنت در سراسر جهان، ارتقاء یافتند.

سال 2012
در ایالات متحده آمریکا به رسمیت شناخته شد
ایالات متحده آمریکا با اعطای به رسمیت شناختن این روز به اهمیت ایمنی اینترنت پی برد.

چگونه روز اینترنت ایمن تر را پاس بداریم

در کنفرانس روز اینترنت ایمن شرکت کنید
هر سال، ConnectSafely.org کنفرانس بزرگی را برای ترویج آگاهی از اینترنت برای گروه های سنی متعدد برگزار می کند. در سال‌های گذشته، نمایندگانی از مایکروسافت، فیس‌بوک، گوگل و غیره میزبان بحث‌های پنل، نوازندگان و رویدادهای سخنرانی بوده‌اند. هدف این رویداد یک روزه این است که اینترنت را به مکانی بهتر برای گروه های متنوعی از کاربران تبدیل کند.

درباره شیوه های ایمن اینترنت بحث کنید
اگر نمی توانید در یک کنفرانس شرکت کنید، نگران نباشید. بحث در مورد راه‌هایی برای تبدیل اینترنت به مکانی بهتر و ایمن‌تر برای مردم گام مهمی در پیشرفت به سمت استفاده مسئولانه از شبکه جهانی وب است. صحبت کردن با نسل‌های بزرگ‌تر و جوان‌تر به طور یکسان به بیان ترس‌ها و امیدها برای آینده و ایجاد هدفی برای آداب مناسب اینترنتی کمک می‌کند.

عادات خوب اینترنت را به خود بیاموزید
فقط به این دلیل که در هنر استفاده از اینترنت مهارت دارید به این معنی نیست که همه چیز را در مورد آن می دانید. مطالب بی‌شماری را که وب‌سایت‌های حمایت از روز اینترنت امن‌تر برای کودکان و بزرگسالان ارائه می‌کنند، بخوانید. این منابع برای درک موانع مختلفی که کاربر امروزی اینترنت هر بار که یک مرورگر جدید را باز می کند با آنها دست و پنجه نرم می کند، آموزنده و مفید هستند.

چرا روز اینترنت امن‌تر مهم است

بهانه ای برای یادگیری اینترنت است
هر روز هزاران وب سایت جدید ایجاد می شود. با توجه به حجم محتوای جدید تولید شده، مهم است که از چشم انداز دائماً در حال تغییر اینترنت آگاه باشید. آگاهی از فضای در حال تحول باید اولویت اصلی بزرگسالان و کودکان باشد.

در سطح جهانی جشن گرفته می شود
روز اینترنت ایمن روزی است که تقریباً در 130 کشور جهان به رسمیت شناخته شده است. از ایالات متحده تا بریتانیا، از لهستان تا پاناما، این کشورها و بسیاری از کشورهای دیگر، همگی روش خاص خود را برای برگزاری این روز مهم دارند.

شرکت های بزرگ از این روز حمایت می کنند
دانش‌آموزان، معلمان و والدین تنها گروه‌هایی نیستند که به روز اینترنت امن‌تر اهمیت می‌دهند. برندهای جهانی اهمیت ایمن نگه داشتن وب جهانی برای کاربران را نیز درک می کنند. فیس بوک، گوگل و توییتر همگی متعهد به حمایت از اینترنت بهتر و ایمن تر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا