ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس با سپاهان در جام حذفی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان  در جام حذفی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر سپاهان اصفهان

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، محمد عمری، عیسی آل کثیر و وحدت هنانوف

باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار تهران؛ دوباره می تواند به روزهای اوج خود برگردد یا خیر.

وضعیت مصدومیت سعید صادقی

کادر پزشکی پرسپولیس، نسبت به اعزام سعید صادقی برای MRI اقدام کرده است و بعد از دریافت جواب، وضعیت او روشن می‌شود.

به گزارش باغستان نیوز  به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی انتشار اخبار مربوط به آسیب‌دیدگی مجدد سعید صادقی و غیبت او حداقل در بازی جام حذفی برابر سپاهان، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره وضعیت پزشکی این بازیکن و همچنین شرایط او برای بازی‌های آتی، بعد از دریافت جواب MRI تصمیم‌گیری خواهد شد. برای این منظور هماهنگی و اقدام لازم صورت گرفته است.

علیرضا حقیقت در ادامه گفت: دیاباته بعد از مصدومیتی که در بازی برابر تیم هوادار برای او از ناحیه پیشانی اتفاق افتاد، بعد از بازی به بیمارستان اعزام شد و سرش چند بخیه خورد و مراقبت‌های لازم هم برای وی انجام شد.

غیبت شیخ دیاباته در تمرینات پرسپولیس

شیخ دیاباته مهاجم این تیم در این تمرین غایب بود و به نظر می‌رسد غیبت او در این تمرین به مصدومیتی که به آن دچار شده بی‌ربط نیست.

در صورتی که مصدومیت دیاباته جدی باشد او بازی حساس تیمش مقابل سپاهان را از دست خواهد رفت و باید دید که این بازیکن پرسپولیس  را در بازی حساس روز چهارشنبه همراهی می‌کند یا نه.

وضعیت دیاباته احتمالا در تمرین فردا مشخص خواهد شد چرا که در یکی دو روز اخیر شایعاتی درباره حضور او در ایفمارک هم به گوش می‌رسید و باید دید این بازیکن در نهایت مصدوم هست یا نه و اینکه در صورت مصدومیت به بازی با سپاهان می‌رسد؟

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا