ورزشی

نتایج کشتی گیران بانک شهر ایران در کشتی جام باشگاه های جهان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج کشتی گیران بانک شهر ایران در کشتی جام باشگاه های جهان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتایج تیم کشتی بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

وزن ۱۲۵ کیلوگرم:
امیر حسین زارع ۱۱ – نیکا بروزاوا ۰
در آخرین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیر حسین زارع مقابل نیکا بروزاوا قرار گرفت. در وقت اول اقدام به زیرگیری نماینده گرجستان با اقدام به موقع زارع همراه شد و وی با کنده کشی و خاک کردن حریف خود ۴ امتیاز گرفت و با امتیاز مردود مربیان گرجستان، یک امتیاز دیگر به حساب زارع اضافه شد. در ادامه زارع با زیرگیری و خاک کردن حریف و اجرای بارانداز ۴ امتیاز دیگر گرفت و وقت اول را با حساب ۹ بر ۰ به سود خود به پایان رساند.

در وقت دوم زارع با زیرگیری و خاک کردن حریف دو امتیاز دیگر گرفت و با امتیاز عالی پیروز این کشتی لقب شد. کشتی امیر حسین زارع مقابل نیکا بروزاوا در نهایت با برتری ۱۱ بر ۰ امیر حسین زارع به پایان رسید.


وزن ۹۷ کیلوگرم:
محمدحسین محمدیان ۱۱ – صبا گامتنادزه ۰

در نهمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان مقابل صبا گامتنادزه قرار گرفت. محمدیان در وقت اول با خاک کردن حریف خود دو امتیاز گرفت که این امتیاز با اعتراض حریف مواجه شد که با رد این اعتراض، محمدیان سه امتیاز پیش افتاد. در ادامه محمدیان با زیرگیری و خاک کردن حریف خود و اجرای بارانداز ۴ امتیاز دیگر گرفت و وقت اول با حساب ۷ بر ۰ به سود وی به پایان رسید. در وقت دوم، محمدیان یک بار دیگر حریف خود را با زیرگیری خاک کرد و ۲ امتیاز دیگر گرفت. محمدیان در ادامه با پیش انداز و خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت و نهمین پیروزی ایران را به ارمغان آورد. کشتی محمدحسین محمدیان مقابل صبا گامتنادزه در نهایت با حساب ۱۱ – ۰ به سود محمدیان به پایان رسید.

وزن ۹۲ کیلوگرم:
کامران قاسم پور ۱۱ – ایوزا تسرتوادزه ۰
در هشتمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسم پور مقابل ایوزا تسرتوادزه قرار گرفت. قاسم پور در وقت اول اقدام به زیرگیری کرد و حریف خود را از بالا به پل برد و ۴ امتیاز گرفت. در ادامه با خارج کردن حریف خود از تشک یک امتیاز دیگر گرفت. در ادامه با زیرگیری و اجرای باراندازهای متوالی کشتی را به امتیاز عالی به پایان رساند. کشتی کامران قاسم پور مقابل ایوزا تسرتوادزه در نهایت با برتری ۱۱ بر ۰ قاسم پور به پایان رسید.


وزن ۸۶ کیلوگرم:
حسن یزدانی ۱۰ – ولادیمیر کاکوشویلی ۰
در هفتمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی مقابل ولادیمیر کاکوشویلی قرار گرفت. یزدانی طوفانی آغاز کرد و با زیرگیری و تلاش برای ضربه فنی کردن حریف خود ۴ امتیاز گرفت و در ادامه با باراندازهای متوالی کشتی را با امتیاز عالی به سود خود به پایان رساند. کشتی حسن یزدانی مقابل ولادیمیر کاکوشویلی در نهایت با برتری ۱۰ بر ۰ یزدانی به پایان رسید.


وزن ۷۹ کیلوگرم:
علی سوادکوهی ۱۰ – اوسیم شولیدزه ۰
در ششمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۷۹ کیلوگرم، علی سوادکوهی از بانک شهر مقابل اوسیم شولیدزه قرار گرفت. سوادکوهی در ابتدای کشتی طوفانی ظاهر شد و با یک زیرگیری موفق و اجرای درخت کن حریف خود را از بالا به پل برد و در ادامه دو بارانداز موفق اجرا کرد. در ادامه نیز سوادکوهی با زیرگیری و خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت تا با امتیاز عالی برنده این کشتی شود. کشتی علی سوادکوهی مقابل اوسیم شولیدزه در نهایت با برتری ۱۰ بر ۰ سوادکوهی به پایان رسید.


وزن ۷۴ کیلوگرم:
یونس امامی ۱۰ – لوکا تششی تونیدزه ۰
در پنجمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی از بانک شهر مقابل لوکا تششی تونیدزه قرار گرفت. امامی با خارج کردن حریف از تشک یک امتیاز گرفت و در ادامه با خاک کردن نماینده گرجستان اختلاف را به سه امتیاز رساند. در ادامه امامی با دو بار خارج کردن حریف از تشک اختلاف را به ۵ امتیاز رساند. امامی در وقت نخست سه امتیاز دیگر گرفت و وقت اول با برتری ۸ بر ۰ وی به پایان رسید.

در وقت دوم امام با زیرگیری موفق و خاک کردن حریف دو امتیاز دیگر گرفت و پنجمین پیروزی نماینده ایران را به ثبت رساند. کشتی یونس امامی مقابل لوکا تششی تونیدزه در نهایت با حساب ۱۰ بر ۰ به سود یونس امامی به پایان رسید.


وزن ۷۰ کیلوگرم:
رسول گادژی ماگمادوف ۱۲ – نیکا بوشلاشویلی ۲
در چهارمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۷۰ کیلوگرم، رسول گادژی ماگمادوف کشتی گیر روس بانک شهر مقابل نیکا بوشلاشویلی قرار گرفت. گادژی ماگمادوف در وقت اول دو بار با خاک کردن حریف خود موفق به کسب امتیاز شد و در ادامه نیز کشتی گیر گرجستان به همین طریق امتیاز گرفت تا کشتی در وقت اول با حساب ۴ بر ۲ به سود کشتی گیر بانک شهر به پایان برسد.

در وقت دوم، گادژی ماگمادوف با پیش انداختن و خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت. تلاش کشتی گیر گرجستان برای اجرای فیتو حاصلی نداشت و نماینده بانک شهر با خاک کردن وی دو امتیاز دیگر گرفت. گادژی ماگمادوف در ادامه دو امتیاز دیگر گرفت. او پیش از پایان وقت دوم یک بار دیگر اقدام به زیرگیری و خاک کردن حریف خود کرد تا با امتیاز عالی کشتی را به سود خود به پایان برساند. کشتی رسول گادژی ماگمادوف مقابل نیکا بوشلاشویلی در نهایت با حساب ۱۲ بر ۲ به سود رسول گادژی ماگمادوف به پایان رسید.


وزن ۶۵ کیلوگرم:
محمد رمضان پور ۲ – گودردزی دزبیساشولی ۲

در سومین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد رمضان پور از بانک شهر مقابل گودردزی دزبیساشولی قرار گرفت. در وقت اول رمضان پور اخطار دریافت کرد و بعد از ۳۰ ثانیه یک امتیاز به حریف او داده شد. وقت اول با همین یک امتیاز به پایان رسید.

در وقت دوم یک بار دیگر اخطار ۳۰ ثانیه به نماینده ایران داده شد و بعد از ۳۰ ثانیه یک امتیاز دیگر به وی داده شد. تلاش های رمضان پور برای زیرگیری در لحظات پایانی به ثمر نشست و وی با خاک کردن حریف دو امتیاز گرفت و به دلیل کسب امتیاز درشت برنده این بازی لقب گرفت. کشتی محمد رمضان پور مقابل گودردزی دزبیساشولی در نهایت با حساب ۲ – ۲ به سود محمد رمضان پور به پایان رسید.


وزن ۶۱ کیلوگرم:
رضا اطری ۹ – راماز تورمانیدزه ۰
در دومین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۶۱ کیلوگرم، رضا اطری از بانک شهر مقابل راماز تورمانیدزه قرار گرفت. در وقت دو کشتی‌گیر عملکرد نزدیکی داشتند تا اینکه کشتی گیر گرجستان اخطار ۳۰ ثانیه دریافت کرد و در ادامه اطری با زیرگیری و خاک کردن حرف خود دو امتیاز دیگر گرفت تا با اخطاری که حریف دریافت کرده بود در مجموع ۳ بر ۰ پیش بیفتد. اطری در وقت اول یک بار دیگر اقدام به زیرگیری کرد و با خاک کردن تورمانیدزه دو امتیاز دیگر گرفت تا وقت اول را با برتری ۵ بر ۰ به سود خود به پایان برساند.

در وقت دوم اطری در چند نوبت اقدام به زیر گیری کرد که این اقدام‌های وی در نهایت در یک دقیقه پایانی دو امتیاز دیگر برای وی در بر داشت. وی پیش از پایان وقت کشتی یک بار دیگر حریف خود را خاک کرد و در نهات برنده این کشتی لقب گرفت. کشتی رضا اطری مقابل راماز تورمانیدزه در نهایت با حساب ۹ به ۰ سود رضا اطری به پایان رسید.


وزن ۵۷ کیلوگرم:
احمد محمدنژاد جوان ۱۱ – گوکا دزیکو ۰
در اولین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد محمدنژاد جوان از بانک شهر مقابل گوکا دزیکو قرار گرفت. در لحظات ابتدایی محمدنژاد با خارج کردن حریف خود از تشک موفق به کسب یک امتیاز شد. در ادامه محمدنژاد با زیرگیری دو امتیاز دیگر از حریف خود گرفت. در ادامه محمدنژاد با یک زیرگیری دیگر و خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت تا ۵ امتیاز از حریف خود پیش بیفتد. وقت اول با همین اختلاف امتیاز به پایان رسید.

در وقت دوم محمدنژاد ابتدا با یک بدلکاری و خاک کردن حریف خود دو امتیاز گرفت و در ادامه با دو فیتیله بارانداز متوالی ۴ امتیاز دیگر کسب کرد تا این کشتی را با اختلاف امتیاز عالی به سود خود به پایان برساند. کشتی احمد محمدنژاد جوان مقابل گوکا دزیکو از گرجستان در نهایت با حساب ۱۱ بر ۰ به سود محمدنژاد جوان به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا