اقتصادی

پیش بینی بورس در ماه اسفند 1401 چه خواهد شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس در ماه اسفند 1401 چه خواهد شد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا بورس در ماه اسفند 1401 صعودی خواهد شد؟

در بهمن سال 1399 جز کانال مهندس علی نازک کار اولین کانالی بود که سناریو احتمال دیامتریک شاخص را پس از ریزش از سقف و تشکیل ۵ موج ابتدایی مطرح کردیم و شاخص مطابق آن طی مسیر کرد.

در تحلیل های بعدی که در آذر، دی و اسفند ۱۴۰۰ ارائه کردیم سناریوی ایزومتریک بازار را مطرح کردیم که دقیقا مطابق ۵ موج آن را پیش بینی کردیم و بازار هم طی مسیر کرد.

در آخرین تحلیل که در ابان ۱۴۰۱ ارائه شد هدف قیمتی و زمانی از شاخص تعیین کردیم که قیمتی به هدف دوم با اخلاف ۰.۲ درصد و هدف زمانی که هم هفته اول بهمن پیش بینی کردیم که دقیقا اتفاق افتاد و از آن زمان وارد اصلاح فعلی شدیم.

و اما در تحلیل جدید و بروزرسانی شده که متاسفانه در هر کانال کوچک و بزرگ، بنیادی و تکنیکالی و …. میبینیم صحبت از دیامتریک و موج F هست بایستی عرض کنم احتمال وقوع این سناریو اصلا قطعی نیست و اتفاقا افرادی هم که بها به آن میدهند احتمالا دچار خطای بیشتری می شوند
به دلیل اینکه دو موج از ۵ موج صرف شده از این سناریو ناقص زمانی هستند و و دو موج باقیمانده F و G اصلا اجازه ناقص شدن ندارند و از این جهت احتمال خطا در این سناریو زیاد هست که متاسفانه میبینم هر جا و هر کس ۷ موج میبیند سریع به آن برچسب دیامتریک میزنند و اصلا الزامات آن را رعایت نمیکنند.

شاخص کل و هم وزن در ماه اسفند 1401

در هرحال در شرایط حاضر از نظر بنده که البته ممکن هم هست که دارای خطا باشد ما همچنان در موج E از سناریو قدیمی ایزومتریک قرار داریم. و موج اصلاحی فعلی در بخش d از سناریو دیامتریکی هست که برای موج E بزرگ درنظر گرفتیم. در این سناریو هم ما دو موج ناقص زمانی فعلا داریم که دیگر اجازه ناقص شدن به دیگر امواج نخواهد داد. بنابراین حداکثر اصلاح زمانی موج d فعلی نهایتا در اوایل اسفندماه ( اواسط یا اواخر هفته اینده) خواهد بود و باید منتظر برگشت شاخص از اعداد حدودا ۱.۵۲۰ میلیون واحد یا نهایتا ۱.۴۹۳ میلیون واحد باشیم.
در بخش اخر موج d اصلاحی ما سناریو یک مثلث انقباضی تناوب معکوس را درنظر گرفتیم. که موج c آن اجازه اصلاح بیشتر از حدودا ۱.۴۹۳ میلیون واحد را نخواهد داشت. سناریو مثلث خنثی هم نمیتوان مطرح کرد و اجازه پیش روی و اصلاح بیشتر از این عدد به شاخص داد چون موج a از این مثلث شیب لازم را برای ایجاد مثلث خنثی ندارد.
موج b هم از نظرزمانی بزرگتر از a شده که با توجه به نفوذ ریزموج اخر این موج از ۳۸ فیبو مشکلی را ایجاد نمیکند
پس با جمیع موارد مطرح شده باید به زودی منتظر یک برگشت خوب از شاخص برای تعیین ریز موج d از مثلث اخری و سپس یک اصلاح کم عمق برای تکمیل مثلث و سپس رشد همگون شاخص و بازار باشیم و به نظرم تمام این اتفاقات در هفته آینده میتواند رخ دهد
هدف موج E از سناریو ایزو شاخص ۱.۸ تا ۱.۸۱ میلیون واحد خواهد بود که پس تکمیل یک موج اصلاحی کم عمق منتظر شاخص بالای ۲.۱ میلیون واحدی خواهیم بود.

منبع پیش بینی بورس اسفند 1401 : کانال مهندس علی نازک کار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا