اجتماعی و فرهنگی

آخرین خبر از فوت شهرام عبدلی بازیگر سینمای ایرانی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آخرین خبر از بیماری خونریزی مغزی شهرام عبدلی + وضعیت حال او مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

شهرام عبدلی درگذشت

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا از روابط عمومی سریال آسوده باش، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

[rpwe limit=”50″ excerpt=”true” tag=”1250″]

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

زمان تشییع این بازیگر سینما و تلویزیون متعاقبا اعلام می‌شود.

باغستان نیوز ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت شهرام عبدلی، برای بازماندگان این بازیگر فقید آرزوی صبر و شکیبایی دارد.

علت فوت و درگذشت شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون چه بود؟ + بیوگرافی
علت فوت و درگذشت شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون چه بود؟ + بیوگرافی

تشییع پیکر مرحوم شهرام عبدلی در حرم مطهر رضوی

پیکر شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون و سینما با حضور جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه منور رضوی امروز در حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع می‌شود.

مرتضی اسکافی ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری در خصوص درگذشت “شهرام عبدلی” افزود: هم اکنون پیکر این هنرمند در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است.

تهیه کننده سریال آسوده باش افزود: قرار است پس از تغسیل پیکر عبدلی، طبق درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراسمی برای وی رأس ساعت ۱۴:۳۰ امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شود.

 اسکافی بیان کرد: با هماهنگی آستان قدس رضوی، از ورودی بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی، تشییع پیکر شهرام عبدلی به همراه جمعی از هنرمندان و خادمین بارگاه و خانواده وی در صحن کوثر آغاز می شود و پس از قرائت نماز بر پیکر وی و دعای همراهان، مراسم به پایان خواهد رسید.

تهیه کننده سریال آسوده باش اضافه کرد: پیکر “شهرام عبدلی” پس از مراسم تشییع به خانواده اش تحویل می شود تا در مکان مورد نظر دفن گردد.


خبرهای قبل از فوت

حال عمومی شهرام‌عبدلی در بیمارستان چگونه است؟

طبق اعلام مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد(عج) وضعیت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون هیچ تغییری نکرده است.

جواد حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: سطح هوشیاری شهرام عبدلی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که مدتی است به دلیل خونریزی مغزی در مشهد بستری است هیچ تغییری نکرده است.

وی افزود:شهرام عبدلی دچار عارضه سکته خونریزی‌دهنده مغزی شده ‌و متاسفانه حال عمومی وی نسبت به روز اول هیچ تغییری نکرده است.

حدادی تصریح کرد: کادر درمانی بیمارستان قائم مشهد با توکل به خدا تمام تلاششان را برای بهبودی این بازیگر جوان کشورمان انجام خواهند داد و امیدواریم با دعای مردم و هواداران این بازیگر مردمی هر چه زودتر شاهد هوشیاری و سلامت وی  باشیم.

به گزارش تسنیم، شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ‌مشغول بازی در یک سریال نمایش‌ خانگی که ‌در مشهد حال فیلمبرداری بود، دچار سکته خونریزی‌دهنده مغزی شده است و حال عمومی وی نسبت به روز اول هیچ تغییری نکرده است.

آخرین خبر از وضعیت احوال شهرام عبدلی در بیمارستان

عبدلی چطور به بیمارستان رسید و چه اتفاقی افتاد؟ این موضوع را هم جواد حدادی این‌گونه توضیح داد: شهرام عبدلی شامگاه شنبه ۲۹ بهمن‌ماه دچار عارضه سکته خونریزی‌دهنده مغزی شده و بلافاصله او را توسط اورژانس به بیمارستان قائم مشهد انتقال دادند. اقدامات تشخیصی و درمانی از بدو ورود انجام شد و اولین عمل جراحی رویِ شهرام عبدلی اتفاق افتاد.

وی افزود: شهرام عبدلی از همان موقع حال نامساعدی نداشت و هنوز هم همان حالت را دارد و در میانِ این همه خبر ضد و نقیض درباره وضعیت جسمانی ایشان، این نکته را صراحتاً اعلام می‌کنم هیچ تغییری در وضعیت ایشان اتفاق نیفتاده است. شهرام عبدلی هوشیاری ندارد، به دستگاه وصل است و حال عمومی‌اش نامساعد است.

مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم‌مشهد به این نکته هم اشاره کرد: امیدوارم با دعای مردم همین‌طور وضعیت بهتر شود و عمل جراحی دوم هم با موفقیت انجام شود و شهرام عبدلی هرچه زودتر بهبودی‌اش را پیدا کند.

پیگیری‌ها از آخرین وضعیت شهرام عبدلی نشان می‌دهد هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به‌سر می‌برد؛ برای لحظاتی دو روز گذشته سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش رفته اما به دلیل شرایطی که ارگان‌های حیاتی مغزی را درگیر می‌کند و غیرقابل پیش‌بینی‌اند دوباره شرایط این بازیگر به حالت اولیه و هوشیاری پایین و حالت بیهوشی رسیده است.

شهرام عبدلی هنوز در کما است

  مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهدگفت: وضعیت هوشیاری شهرام عبدلی تغییری نکرده است.

جواد حدادی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت کنونی شهرام عبدلی و اخباری که برخی رسانه‌ها از روز گذشته در خصوص هوشیاری او منتشر کردند، اظهار کرد: این اخبار کذب است و سطح هوشیاری شهرام عبدلی مانند سابق است.

وی افزود: هنوز تغییری در وضعیت این بازیگر ایجاد نشده و او همچنان در کما است.

شهرام‌عبدلی مشغول بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار با موضوع امام رضا (ع) در مشهد بود که شامگاه شنبه به بیمارستان منتقل می‌شود و بعد از تشخیص پزشکان مشخص می‌شود او درگیر عارضه مغزی شده و به کما می‌رود.

وضعیت خونریزی مغزی شهرام عبدلی در بیمارستان

 امروز همراه باخبری بود که تعداد زیادی از هنردوستان را نگران کرد، خبری که به نقل از امیر غفارمنش منتشرشده و بیانگر حال وخیم بازیگر نام‌آشنای کشورمان شهرام عبدلی بود.

وی که در شهر مشهد برای بازی در سریال «آسوده باش» به تهیه‌کنندگی مرتضی اسکافی حضورداشته دچار عارضه مغزی شده و به بیمارستان منتقل‌شده است. تهیه‌کننده این سریال نیز از رو به بهبودی خال بازیگر خبر داده است.

مطابق شنیده‌ها در حال حاضر نیز حال عمومی شهرام‌عبدلی رو به بهبودی بوده و هوشیاری وی برگشته است. عبدلی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قائم مشهد حضور دارد و سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش است. عمل جراحی اولی که به‌روی مغز او انجام شده موفقیت‌آمیز بوده است، امیدواریم عمل جراحی دوم نیز با موفقیت سپری شود.

هوشیاری «شهرام عبدلی» برگشت

🔹امیر غفارمنش: من ۲۰ دقیقه پیش باخبر شدم که هوشیاریِ شهرام عبدلی بالا آمده و فضای امیدوارکننده‌ای اتفاق افتاد. به گونه‌ای که الان همه گروهِ این پروژه‌ای که در مشهد مشغول به کاریم، خوشحال‌اند.

به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد: مرتضی اسکافی  تهیه کننده سریال «آسوده باش» اظهار کرد: حدود ۲۰ روز است که فیلمبرداری سریال «آسوده باش» به کارگردانی «حسن حج گذار» با موضوع حضرت رضا(ع) در مشهد آغاز شده که ۳۷ بازیگر از جمله «شهرام عبدلی، فاطمه گودرزی، طاهر معصومی و …» در آن ایفای نقش می‌کنند.

 تهیه کننده سریال «آسوده باش» افزود: شهرام‌عبدلی روز گذشته هنگامی که در یکی از هتل‌های طرقبه مشغول استراحت بود، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان قائم مشهد منتقل می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس گفته ها، ایشان پیش از این نیز سابقه بیماری داشته است، با این حال اکنون پزشکان در حال درمان وی هستند و شرایط وی رو به بهبود است.

منبع: خبرگزاری فارس

استوری متین ستوده درباره خدایا یه معجزه

متین ستوده با انتشار یک استوری خطاب به شهرام‌عبدلی در اینستاگرامش نوشت: خدایا یک معجزه. شهرام عبدلی امروز سر پروژه جدیدش برای یک سریال در مشهد دچار خونریزی مغزی شد

استوری متین ستوده درباره شهرام عبدلی
استوری متین ستوده درباره شهرام عبدلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا