ورزشی

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی رئال مادرید با لیورپول

این ترکیب براساس حدس و گمان بیشتر طرفداران رئال‌مادرید در فضای مجازی می‌باشد و تا قبل از بازی قطعی و حتمی نیست.

  • رئال مادرید (3-3-4): کورتوا | کارواخال، میلیتائو، رودیگر، آلابا | سبایوس، کاماوینگا، مودریچ | والورده، بنزما، وینیسیوس جونیور

صحبت های کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی لیورپول

لیورپول و رئال مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2022/23 به مصاف یکدیگر می روند. کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از مارکا؛ سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت:

 برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا نمی توانیم بیش از این منتظر بمانیم. دلتنگ این رقابت ها بودیم. فینال پاریس، بازی برابر و متعادلی بود و شاید لیورپول مالکیت توپ بیشتری داشت. در هر صورت فردا بازی کاملاً متفاوتی خواهد بود.

لیورپول هرگز کیفیت خود را از دست نداده است. ما انتظار یک بازی فشرده را داریم، بسیار تحت فشار خواهیم بود، بازی که در آن فرصت نفس کشیدن نداریم. ما به خوبی می دانیم که باید چه انتظاری داشته باشیم و برای آن آماده ایم.

من رابطه خوبی با کلوپ دارم. ما در دوران شیوع ویروس کرونا، یک سال و نیم در لیورپول بودیم، به هم پیام می‌ دادیم و هدایایی رد و بدل می‌ کردیم. او یک شخص واقعا دوست داشتنی است. چه هدیه ای؟ سیگار الکترونیکی.

کریم بنزما در وضعیت خوبی قرار دارد و در آنفیلد از ابتدا به میدان می رود. در مورد ترکیب هنوز تردید دارم. نمی دانم در غیاب کروس و شوامنی با 4 هافبک بازی خواهیم کرد یا 3 هافبک. مصدومیت کروس واقعا باعث نگرانی من می شود چون جایگزین کردن او آسان نیست.

مودریچ بازیکن شگفت انگیزی است. او ثابت کرده که شایسته دریافت قرارداد جدیدی است. مودریچ در ژانویه شرایط دشواری را سپری کرد. از جام جهانی بازگشت و بدون ریکاوری مشغول بازی شد. حالا او برگشته است و شرایط بهتری دارد. وضعیت بدنی مودریچ در بهترین حالت قرار دارد. مطمئن هستم که دوباره مودریچ واقعی را خواهید دید.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=19661

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا