ورزشی

نتایج کامل کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی مصر امروز 4 اسفند

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج کامل کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی مصر امروز 4 اسفند  رقابت‌های بین المللی جام ابراهیم مصطفی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتیجه کشتی میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم

میثم دلخانی در وزن 63 مسابقات کشتی فرنگی اتحادیه جهانی راهی فینال شد

به گزارش باغستان نیوز، مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی از امروز در شهر اسکندریه مصر برگزار شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی، دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2021 اسلو، در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر سیمیک محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد.

وی در دور  بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویکتور سیوبانو دارنده مدال طلا و نقره جهان از مولداوی رفت و توانست با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

دلخانی در نیمه نهایی به مصاف مادیار مالتکبایف قزاقستانی رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک این حریف را از پیش رو بردارد و فینال برسد.

میثم دلخانی طلایی شد

 

میثم دلخانی کشتی‌گیر وزن 63 کیلوگرم فرنگی کشورمان در فینال کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی که تا ثانیه‌های پایانی عقب بود با نتیجه 8 بر 7 حریف گرجستانی را شکست داد و به عنوان قهرمان دست پیدا کرد

نتیجه کشتی محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم

دارنده مدال برنز المپیک در وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی اتحادیه جهانی راهی فینال شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی مصر و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در جریان است.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر مقابل گئورگی ملیا از گرجستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

دارنده مدال برنز المپیک در این مرحله به مصاف تاماش لوای از مجارستان رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر 2 این کشتی گیر را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.

ساروی در دیدار نیمه نهایی به مصاف حریف جمهوری چک رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر 2 این کشتی گیر را شکست دهد. و راهی فینال شود.

کشتی گیر وزن 97 کیلوگیرم کشورمان در دیدارپایانی باید به مصاف روبرتی کوبلیاشویلیی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می‌رود. با توجه به آماده نشدن حریفش بدون دردسر به مدال طلا دست یافت.

جدول مسابقات کشتی فرنگی امروز پنجشنبه 4 اسفند

برنامه مسابقات نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

پنج شنبه 4 اسفندماه:
ساعت 11:30: مسابقات مقدماتی و شانس مجدد اوزان 55، 60، 63، 67، 87، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت 20:30: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 55، 60، 63، 67، 87، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی

نماینده ایران: میثم دلخانی 63 کیلوگرم – محمدهادی ساروی 97 کیلوگرم

در وزن 63 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، میثم دلخانی در دور نخست به مصاف سیمیک محموداف از قرقیزستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان اتالیبی از مراکش و ویکتور سیوبانو دارنده مدال طلا و نقره جهان از مولداوی می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 20 کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان گئورگی ملیا از گرجستان و لولیس پرز مورا از ونزوئلا می رود.


امیدواریم مطلب نتایج کشتی فرنگی امروز 4 اسفند مورد پسند شما واقع شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا