اخبار روز

آیا امروز مدارس کرج و استان البرز شنبه 13 اسفند تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا فردا شنبه 13 اسفند مدارس استان البرز و کرج تعطیل است؟+ تعطیلی مدارس‌استان البرز و کرج ۱۳ اسفند ۱۴۰۱  به خاطر یخبندان و سرما و بارش برف مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا فردا شنبه 13 اسفند مدارس استان البرز و کرج تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس استان البرز و کرج فردا شنبه 13 اسفند 1401 به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و آموزش و پرورش و استانداری ها صادر بشود.

بسیاری از مردم از این تصمیم گیری ناراضی هستند و خواهان تعطیلی مدارس در شرایط کنونی آلودگی هوا هستند.

 تعطیلی احتمالی مدارس استان البرز و کرج شنبه ۱۳ اسفند

خانواده ها نگران از بیماری شدن دانش آموزان به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که روز شنبه ۱۳ اسفند به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه های‌استان البرز و کرج تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس‌استان البرز و کرج در روز شنبه 13 اسفند به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها را آپدیت خواهیم کرد.

کدام مدارس استان‌‌البرز و کرج فردا شنبه 13 اسفند تعطیل هستند؟

تا این لحظه شنبه 13 اسفند 1401 همه مدارس استان البرز و کرج دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای و اخبار موثقی درباره تعطیلی‌مدارس استان البرز و کرج روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا