ورزشی

زمان بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته 22 لیگ + ساعت و تاریخ و روز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته 22 لیگ + ساعت و تاریخ و روز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز هفته 22 لیگ برتر

تیم های پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز در هفته 22 روز یکشنبه 14 اسفند از ساعت 16:00 در تبریز به مصاف هم می روند.

زمان بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته 22 لیگ + ساعت و تاریخ و روز
زمان بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته 22 لیگ + ساعت و تاریخ و روز

بازی پرسپولیس با تراکتور بدون تماشاگر خواهد بود.

 حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم قرار بود روز یکشنبه 14 اسفند در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود. جایی که تیم اوج گرفته پاکو خمس در تبریز میزبان یحیی و شاگردانش خواهد بود. رویارویی ای که قطعا از زیبایی و جذابیت‌های فراوانی برخوردار خواهد بود. اما با انتخاب پاکو خمز، این بازی بدون تماشاگر از یادگار امام به بینان دیزل رفت.

پرسپولیس میهمان در دو هفته اخیر در لیگ و جام حذفی موفق عمل کرده و روحیه خوبی کسب کرده است. سرخ های تهرانی با کسب ۴۲ امتیاز و تنها اختلاف یک امتیاز پشت سر سپاهان در جدول لیگ برتر ایستاده است.

از سوی دیگر تراکتور که هفته هاست بازیهای زیبابی را به نمایش گذاشته و تیم های مدعی را نیز شکست داده 36 امتیازی بوده و در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

بازیکنان مصدوم و محروم پرسپولیس‌تهران مقابل تراکتور تبریز

شیخ دیاباته همچنان مصدوم است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرورزشی، یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس شیخ دیاباته است. این مهاجم اهل مالی در تمرین پرسپولیس از ناحیه چهار سر ران مصدوم و چند هفته‌ای از مسابقات تیمش دور شد.

این برای سومین بار بود که شیخ دیاباته در طول فصل جاری مصدوم می‌شد و حالا خبر می‌رسد این بازیکن قادر به همراهی تیمش در جدال حساس پرسپولیس در تبریز نیست.

اینکه چرا شیخ دیاباته این قدر مصدوم می‌شود پرسشی است که جواب آن را خود پرسپولیسی‌ها هم نمی‌دانند اما آنچه مشخص است، بازگشت مهاجمان ایرانی این تیم به دوران اوج است.

مهدی عبدی یک گل زیبا برابر نفت مسجد سلیمان زد تا ثابت کند لایق توجه بیشتری از سوی کادرفنی است.

عیسی آل کثیر هم در بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دروازه سپاهان را در اصفهان گشود و به نظر نمی‌رسد تیم پرسپولیس غیبت دیاباته را در تبریز احساس کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا