ورزشی

نتیجه بازی والیبال شهداب یزد و هراز آمل دیروز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی والیبال شهداب یزد و هراز آمل امروز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتیجه بازی والیبال شهداب یزد و هراز آمل امروز

تیم شهداب یزد با نمایش قدرتمندانه در فینال لیگ والیبال ایران، با بردی قاطع قهرمان کشور شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ورزش سه، تیم شهداب یزد در سه ست متوالی با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۸ لبنیات هراز آمل را شکست داده و در سالن آزادی کاپ برنده را بالای سر برده و  قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ والیبال را جشن گرفتند.

آنها در سراسر مسابقه نمایشی قدرتمندانه و مسلط نسبت به حریف نامدار خود داشتند و توانستند با استفاده از بازیکنان باتجربه‌ و روی فرم خود، از سد حریف خود بگذرند.

این مسابقه در  ورزشگاه آزادی و در شرایطی برگزار شد که حضور هواداران، جو خاصی را به این مسابقه داده بود.

شهداب یزد ۳ – لبنیات هراز آمل ۰

ست اول: ۲۵  بر ۲۳

ست دوم: ۲۵ بر ۲۰

ست سوم: ۲۵ بر ۱۹

خلاصه والیبال شهداب یزد – لبنیات هراز آمل در چارچوب مرحله فینال رقابت‌های والیبال لیگ برتر 1401/02

ترکیب شهداب یزد: 

امیر غفور، مهدی مهدوی، شهروز همایونفرمنش، مسعود غلامی، محمدرضا موذن، محمد ولی‌زاده و سعید جواهری

سرمربی: محمدرضا تندروان

ترکیب لبنیات هراز آمل: 

مجتبی میرزاجانپور، پوریا حسین‌خانزاده، محراب ملکی، علی حاجی‌پور، عرفان نوروزی، علی رمضانی و ابوالفضل قلی‌پور

سرمربی: بهروز عطایی

گزارش بازی:

اولین امتیاز ست نخست را شهداب یزد گرفت و در ادامه رقابت پایاپایی با هم داشتند اما به تدریج این شهداب بود که با اسپک‌های پر قدرت امیر غفور از حریف خود پیش افتاد و در نهایت این بازیکن امتیاز بیست‌وپنجم را هم برای تیم خود گرفت تا شهداب ۲۵ بر ۲۳ برنده ست اول باشد.

در ست دوم هم شهداب امتیاز اول را گرفت اما در ادامه هراز ۸ بر ۵ پیش افتاد تا تندروان درخواست وقت استراحت فنی کند. در این دقایق محراب سرخی در سرویس و پوریا خانزاده در حمله عملکرد خوبی داشتند و نقطه قوت هراز بودند. با بازگشت دوباره تیم‌ها به زمین شاگردان بهروز عطایی دو امتیاز دیگر گرفتند و اختلاف امتیاز خود را به پنج رساندند. تندروان برای کاهش این اختلاف مهدوی و غفور را از زمین بیرون آورد و بهزاد حیدرشاهی و یونس قلیچ را به زمین فرستاد. در ادامه دو تیم در امتیاز ۱۴ برابر شدند و شهداب با دفاع خوب مسعود غلامی در این ست پیش افتاد. این بار نوبت شهداب بود که در دفاع و حمله بهتر ظاهر شد و اختلاف امتیاز به وجود آورد تا اینکه ۲۵ بر ۲۰ ست دوم را هم برد.

شاگردان بهروز عطایی که نمی‌خواستند قهرمانی را به راحتی از دست بدهند در ست سوم تلاش بیشتری کردند. احسان دانش‌دوست که به جای پوریا خانزاده در ترکیب هراز قرار گرفته بود عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و دو تیم رقابت نزدیکی داشتند. اما امیر غفور ستاره شهداب در دقایق پایانی این ست هم درخشید و شهداب در نهایت ۲۵ بر ۱۹ برنده شد تا جام قهرمانی را بالا برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا