بیوگرافی

آیا پردیس احمدیه افغانی است؟ + متن شایعه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا پردیس احمدیه افغانی است؟ + متن شایعه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا پردیس احمدیه افغانی است یا خیر؟

یکی از سوالاتی که بیشتر شما کاربران از سایت محترم گوگل داشتید و با سرچ به این سایت رسیدید، ماجرای شباهت فرشته حسینی و پردیس احمدیه و هم وطن بودن این دو بازیگر زن بود. بسیاری از شما مایل بودید بدانید که آیا پردیس احمدیه افغانی است یا خیر؟

آیا پردیس احمدیه افغانی است؟ + متن شایعه

 

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 8 تیر 1371 در تهران است. در مراغه به دنیا آمده است و به در همان سال به تهران مهاجرت کرده اند.

اصلیت مادر او ترک است و پدرش مشهدی می باشد. و در دانشگاه سراسری گیلان درسش را به اتمام رسانده است.

بیوگرافی پردیس احمدیه از زبان خودش:

او فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی می باشد که در 15 سالگی به صورت اتفاقی بعد از دیدن حمید نعمت الله برای بازی در فیلم مقلد شیطان معرفی شد.

ساز مورد علاقه او سنتور است.

فیلم های پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در فیلم هایی چون پوست شیر، نوبت لیلی، آنها، یادآوری، خفگی، خانه دختر، مجبوریم، لاک قرمز، لامینور، مقلد شیطان، پروانه ها، کلاس هنرپیشگی، دلم می خواد و… ایفای نقش نموده است. این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

نکاتی از زندگی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر ایران متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران می باشد. او در خانواده ای پر جمعیت و از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌ در تهران زاده شد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را از 9 سالگی و از تئاتر شروع کردو اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» جلوی دوربین رفت و یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.او بازی قابل قبولی از خود در آثاری چون قورباغه، هفت و نیم، سونامی، یلدا و… از خود ارائه داده و با نقش آفرینی در فیلم دسته دختران موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل زن از چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

منبع: نمناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا