گوناگون

آیا ساحل در فصل سوم سریال پوست شیر میمیرد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ساحل در فصل سوم سریال پوست شیر میمیرد؟ آیا ساحل در فصل سوم زنده است یا می میرد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا ساحل در فصل سوم سریال پوست شیر میمیرد؟ ایا ساحل در فصل سوم پوست شیر میمیرد قاتل ساحل در پوست شیر کیست؟ مردن ساحل در پوست شیر توسط چه کسی انجام شده است؟

هر هفته روز چهارشنبه می توانید لینک های قانونی دانلود سریال پوست شیر را از همین سایت دانلود بفرمایید. با سرچ و جستجوی کلمه پوست شیر باغستان به سایت ما برسید و ما را همراهی و پشتیبانی نمایید.

شما کاربر گرامی چه نظری درباره اینکه آیا ساحل در فصل سوم پوست شیر میمیرد؟ دارید؟ می توانید در بخش دیدگاه آن را بنویسید تا در متن اصلی قرار گیرد.

جواب تمام سوالات ذهن شما که با سرچ ( جستجوی ) گوگل به این سایت رسیده اید؛ همینجاست. ادامه مطلب را بخوانید.

آیا ساحل در فصل سوم پوست شیر میمیرد؟

این روزها تب و تاب دیدن سریال پوست شیر بین بینندگان مشتاق این مجموعه معمایی و جذاب بسیار داغ است و اکثر کاربران این سریال را اولین و تنهاترین سریال موفق چند سال اخیر دانسته اند.

اما بعد از دیدن قسمت دوم فصل سوم پوست شیر؛ این سوال برای بیننده چالش برانگیز شده است که آیا ساحل در فصل سوم پوست شیر میمیرد؟

در فصل اول شاهد بودیم که ساحل مولایی دختر نعیم در ظاهر کشته شده است و عوامل پلیس آگاهی به دنبال قاتل او می گشتند.

در فصل دوم هم ناظر بودیم که ساحل به یکباره در ماشین پاترول آدم ربا مشاهده شد و همه بینندگان این سریال را شگفت زده کرد.

باز هم در قسمت 2 فصل ۳ سریال پوست شیر دیدیم که یک راکب موتورسوار با شلیک دو گلوله ساحل را به قتل رساند.

 

در اینجا باز هم به نظرات برخی از کاربران در شبکه های اجتماهی و فضای مجازی رجوع می کنیم و هر کدام برای خود یک سناریو برای قتل ساحل درنظر گرفته اند.

نظر رفیق صدابردار پوست شیر
نظر رفیق صدابردار پوست شیر

کامنت رفیق صدابردار در یکی از پست های اینستاگرام اینگونه می نویسد:

دیدم همه نگران و حالشون خرابه… من تا حدودی با صدابردار رفیقم تو ماشین بعد اینکه رضا پروانه زنگ میزنه و آهنگ ،میزارن ساحل میخوابه و تموم اون اتفاقهای تیراندازی شده به خواب رویا هستش و قسمت بعد ساحل از صدای باباش که بالاسرش رو تخت خونه س بیدار میشه… همه اتفاقها هم زیر سر خواهر رضا پروانه هستش و تا حدودی رضا در جریانه ولی گفته فقط نعیم رو ادب کن و این وسط رضا پروانه از چند نفر که عغده داشته هم توسط نعیم تلافی میکنه و رضا مدام به خواهرش گوش زد میکنه که ساحل باید حتی یه خون از دماغش نیاد تا با همه کارهاییکه کردن دل خواهرش رو خنک کنه و مثلا نعیم ادب بشه… خیلی چیزا هست ولی دیگه بعدش خودتون متوجه میشید

———————————————————–

یک کاربر می گوید این ها همه صحنه سازی هست و قبلا محب مشکات با نعیم و لیلا و صدرا و خود ساحل هماهنگ کرده است که با قتل صوری (ظاهری) بتواند سرنخی از قاتل یا آدم ربا به دست بیاورد.

کاربر دیگری می گوید همه این ها خواب و خیال ساحل در تخت درمانگاه است. همانجایی که ساحل در اوهام خود جنایت و تعرض سه نفر از همدستان آدم ربا یعنی نریمان؛ بهزاد و صمد می بیند.

بیننده دیگری می گوید این صحنه واقعا خیالی نیست و واقعی است و این بار باید به کشته شدن ساحل تن بدهیم و بدانیم که او دیگر در شش قسمت باقیمانده از فصل سوم حضور ندارد.

در فصل اول با ساحل مردیم.

در فصل دوم با ساحل زنده شدیم.

در فصل سوم با ساحل کشته شدیم.

نظر یکی از کاربران درباره ساحل در فصل سوم:

بنظر من ساحل زنده هست و این دوباره یک صحنه سازی از پلیس بود
نمیشه یک دختری که ربوده شده و با مشکلات فراوان پیداش کردند ، به راحتی بدهند تحویل پدر و مادرش و بهشان بگویند بروید و ما چند روز بعد مزاحمتون میشویم تا صورتجلسه کنیم.
آن هم در مقابل آدم ربایی که در فیلم اینقدر حرفه ای داره عمل میکنه ، حتی جاسوس در سیستم آگاهی و در بین گروه نعیم دارد، اگر قرار بود ساحل را بکشه ، قطعا قبلا کشته بود ….
چون مشکات به گروه و تیم نعیم کاملا مشکوک هست.

زمانی هم که دید مادر ساحل و صدرا دارند نعیم و مشکات را تعقیب میکنند ، نعیم میخواست برود که به اونها بگوید ما رو تعقیب نکنید که مشکات گفت ولشون کن تا باشند….. قطعا محب مشکات که یکی از زبده ترین پلیسها بوده ، به این سادگی نباید سوتی بدهد که ساحل را با نعیم (که جرم جدید هم داره ) و لیلا و صدرا بفرسته که بروند.
دراین سریال از اولش که نعیم خودش رفت پاسگاه تا الان عملکرد پلیس ایران را از چند تا مثلا لات و لوت ( cowboy ) کمتر نشون داده و هرگز وزارت ارشاد اینرا قبول نخواهد کرد ، وزارت ارشاد هرگز قبول نمیکنه که روابط دختر و پسر را در پارتی هایی که چند تا سکانس هم در سریال داشت را به سرانجام خوب برسونه ، این با قوانین فیلم و سریال سازی وزارت ارشاد متضاد هست.
امیدوارم سریال را خوب تمام کنند…
به نظرم انتقام گیری بر میگرده به زندگی گذشته نعیم و رضا پروانه…. و یا حتی محب مشکات
به رفاقت و مردانگی قشر لات و لوتها ( cowboy ) زیادی تا الان بها دادند و این متناقض هست
مشکل این سریال اینجاست که اصلا توجهی به درآمد و شغل افراد نداره که مخاطب بدونه اینها بالاخره زندگی شون را چگونه دارند میگذرانند و اینجا خیلی ضعیف عمل کرده است.
الا اینکه نعیم و رضا پروانه بعد از آزادی نعیم از زندان ثروتی را از قبل مخفی کرده باشند و در سکانسهای بعدی به تصویر بکشد و به ماجرای اصلی فیلم نامه هم ربط بدهد……

لینک دانلود قسمت های فصل سوم پوست شیر

دانلود قسمت ۲ فصل ۳ سریال پوست شیر + قسمت ۱۸

دانلود کامل فصل‌ ۳ قسمت‌ ۱ سریال پوست شیر + قسمت ۱۷

دانلود قسمت های فصل دوم سریال پوست شیر

لینک دانلود کامل فصل‌ 2 قسمت‌ 8 سریال پوست شیر + قسمت 16

دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۷ سریال پوست شیر + قسمت ۱۵

دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۶ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۵ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

دانلود فصل‌ ۲ قسمت‌ ۴ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۳ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۲ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۱ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

قسمت های پخش شده فصل ۱ سریال پوست‌شیر

دانلود قسمت‌۸ فصل ۱ سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت‌۷ فصل ۱ سریال پوست شیر

دانلود قسمت‌۶ فصل ۱ سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت‌۵ فصل ۱ سریال پوست شیر

دانلود قسمت‌۴ فصل ۱ سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت‌۳ فصل ۱ سریال پوست شیر

دانلود قسمت ۲ فصل ۱ سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت‌۱ فصل ۱ سریال پوست شیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫10 دیدگاه ها

  1. با سلام
    بنظر منم ساحل کشته نشده چون راکب اون موتور جرعت این کار رو نمیکنه اصلا
    ۱۰۰ درصد ساحل زندست
    دلیلشم اینه که اگه توجه کنید پشت سر ماشین صدرا یه گشت نیروی انتظامی داره میاد از اول کار تا آخرش و اول فیلمبرداری اون سکانس اگه توجه کنید موتور سوار کنار گشت پلیس در حال حرکته و اگرم جنایت کار بود جرعت نمی‌کرد جلوی پلیس همچین کاری بکنه چون احتمال گیر افتادنش زیاد بود
    با توجه به عملیات فریب (اخراج محب مشکات) که همه دیدیم ۱۰۰ درصد این هم صحنه سازی خود پلیس و یک جور عملیات فریب این بار نه برای نعیم بلکه برای گیر انداختن آدم ربا هست خوشحال میشم نظرات کاربران دیگه در مورد نظر خودم رو ببینم

    3
    1
      1. پلیس راهور یه طرف آژیرش آبی نیرو انتظامی هر دو طرف قرمز که این پلیس هم نیروی انتظامی هست و بعد هم به مشکات زنگ زد که دنبال موتور رفتیم ولی نرسیدیم

  2. با سلام و عرض خسته نباشید . به نظر من هم ساحل زنده است و پلیس او را مخفی کرده تا آن ضاربی که دنبالش هستن ، گمان کند که واقعا ساحل را کشته است و این یعنی پلیس میخواهد ببیند که این ضارب وقتی گمان میکند که به هدف خود رسیده ، حال میخواهد چه کند ؟ تا کجا میخواهد ادامه بدهد ؟ و به کجا میخواهد برسد ؟؟ به نظرم این ها سوالاتی هست که پلیس با مخفی کردن ساحل میخواهد پاسخ آنها را پیدا کند و ببیند آیا در ادامه میتواند سر نخی از آن فرد بدست بیاورد ؟ برای همین پلیس تصمیم میگیرد که به افرادی که در آمبولانس بودند ، بگوید که ساحل چه مرده بود چه زنده ، شما پارچه را روی سر پیکرش بکشید و به همه بگویید که او مرده ؛ حتی به خانواده اش . حتی یک جنازه ی تقلبی به خانواده ی ساحل میدهند تا اگر آن فرد ضارب در تشییع جنازه ی ساحل حضور داشت ، به چیزی شک نکند و گمان کند که ساحل واقعا کشته شده است .

    1. سلام دوباره
      اگر خواستید یک صدم درصد احتمال بدید که ساحل تیر خورده و کشته شده قاتل فقط می‌تونه یک نفر باشه اونم هیچکس نیست جز ساقی مشروب
      همون ساقی که شمارش رو از شاگرد سوپری گرفتن ازش عرق خریدن بعد مشکات و صدرا رفتن تو خونش آدرس آدم ربا رو گرفتن و رفتن
      حالا از کجا میگم قاتل اونه از اونجایی که وقتی صدرا و مشکات رفتن اون ساقی رفت تو فکر و اون موتور سیکلتی هم که تو پارکینگ ساقی بود یا همون موتوری که دوست ساقی اصلی برای صدرا مشروب آورد همون موتوری هست که دنبال ماشین صدرا میومد و ساحل رو با تیر زد و از این نتیجه میگیریم که آدم ربا و قاتل دو نفر جداعن همون ساقی هم که برا صدرا مشروب آورد به صدرا مشکوک شد و آمار داد به آدم ربا و آدم ربا از خونه یی که ساحل داخلش بود زد بیرون
      عین واقعیت رو تو دو قسمت واستون نوشتم چون این قسمت رو شخصا مو به مو تجزیه و تحلیل کردم

      5
      0
  3. اقا هیچیه داغونمون کردین .تواین روزایی که حال دل مردم خوب نیست .نکنید بابا …منو کامل بهم ریخته

    26
    1
  4. تا جایی که من میدونم و متوجه شدم اینه که ساحل توی فصل سوم کشته نشد و میتونم اینجوری بگم که ساحل در توی خواب اینا رو میبینه ولی این حادثه به یه شکل دیگه برای کشتن ساحل در واقعیت انجام خواهد شد ولی ساحل زخمی میشه ولی نمی میره چون اصلا قابل قبول نیست این مدل فیلم ساختن چون وجهه کاری کارگردان رو زیر سوال میبره بمیری در حالی که زنده ای این یه رکب از طرف کار گردان و فیلم نامه و دوباره کشته بشی و یه رکب دیگه اصلا مخاطب زده میشه از فیلم و همونطور که گفتم میشه وگرنه این فیلم رو میبوسم میزارم کنار …. در رابطه با دزد و قضیه دزدی ساحل هم اصلا به صدرا فکر نکنید و فقط میتونم به رل اول صدرا شک کنید والا غیر

    22
    8
دکمه بازگشت به بالا