اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز سه شنبه 23 اسفند 1401 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز سه شنبه 23 اسفند 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا و ایا از سه شنبه ۲۳ اسفند مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت مدارس نوبت عصر زنجان امروز

مدارس شیفت عصر زنجان امروز ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، مدارس شیفت عصر امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وضعیت مدارس استان قم برای امروز سه شنبه 23 اسفند

 آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد: تمامی مدارس استان قم به منظور پیشگیری از آسیب های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در نوبت عصر روز سه شنبه تعطیل و غیر حضوری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و کادر آموزشی و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، آموزش و پرورش استان قم تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در استان قم روز سه شنبه ۲۳ / ۱۲ / ۱۴۰۱ در نوبت عصر تعطیل و غیر حضوری می‌باشد.

تمامی مدارس نوبت صبح روز سه شنبه هفته جاری در استان قم نیز به صورت حضوری خواهد بود.

متأسفانه سال گذشته بیشترین آسیب‌ها در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان قم متعلق به رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال بوده است و ۷ نفر نیز جان خود را در اثر استفاده از مواد محترقه و آتش زا از دست دادند.

وضعیت مدارس مشهد امروز سه شنبه 23 اسفند

تعطیلی ٢ ساعت زودتر شیفت عصر مدارس روز سه شنبه مورخ ١٤٠١/١٢/٢٣

⭕ به اطلاع می رساند در راستای اقدامات پیشگیرانه و پدافند غیرعامل و به منظور ارتقای سلامت دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال و به استناد مصوبه شورای آموزش وپرورش استان خراسان رضوی برابر سنوات گذشته، مدارس در شیفت عصر روز سه شنبه مورخ ٢٣ / ١٢ / ١٤٠١، دو ساعت زودتر تعطیل می گردد

🔻شایسته است اطلاع رسانی لازم توسط مدیران به اولیا و متصدیان سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان به نحو مقتضی انجام شود.

تعطیلی مدارس نوبت عصر استان مرکزی در روز سه‌شنبه

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد:
🔹در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمام مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی سه‌شنبه 23 اسفندماه در نوبت عصر تعطیلند./ایسنا

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=21642

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. شاخص آلودگی هوا در آلوده ترین شهر های کشور
    🔴 بافق _ یزد: ۵۰۰
    🔵 لامرد _ فارس: ۱۳۲
    🟠 راور _ کرمان: ۱۲۰
    🟢 اردکان _ یزد: ۱۱۸

دکمه بازگشت به بالا