اجتماعی و فرهنگی

واکنش محمد معتمدی به توهین نر پارتی و کپی برنامه آوای جادویی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره واکنش محمد معتمدی به توهین نر پارتی و کپی برنامه آوای جادویی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

توضیحات محمد معتمدی درباره کپی نمونه مسابقه آوای جادویی

محمد معتمدی یکی از مربی داور این برنامه می گوید: برنامه آوای جادویی که اخیرا از پلتفرم فیلمنت مشاهده می کنید؛ پیش تولیدش برای سه سال پیش و تولیدش برای دو سال پیش است و توقیفش و عدم صدور مجوزش برای پخش آن برای یک سال پیش می باشد.
پس بنابراین عزیزانی که ما را متهم می کنند که به این برنامه یک کپی هست از یک نمونه خارج از کشور که بعضی از هنرمندان ایرانی در از خارج از کشور بعضی از عزیزان هنرمند خارج از کشور دارند تولید می کنند؛ این یک در واقع انتقاد به نظر بنده صحیحی نیست.

دانلود قسمت اول آوای جادویی مسابقه خوانندگی فیلمنت

و اتفاقا بعد از اینکه این برنامه اجازه پخش نگرفت ما هم از این برنامه تقریبا از ضبط آن دست نگه داشتیم و همچنان الان که من دارم با شما صحبت می کنم و مراحل این فینال بعد از یک سال و خورده ای هنوز فینالش ضبط نشده است.
اما مساله ای که بسیاری از دوستان؛ کارشناسان و منتقدان ما را متهم می کنند که این برنامه صدای زن به عنوان خواننده در آن وجود ندارد. خوب البته خیلی از عزیزان که انتظار نمی رفت که با این لفظ هایی که جامعه مردان را توهین کردند مثل سبیل؛ نر؛ نر پارتی و .. اصلا این الفاظ برازنده گوینده اش هم نیست.
ببینید عزیزان قانونی که خانم ها اجازه تک خوانی ندارند برای امروز و دیروز نیست. چهل و پنج سال از این قانون می گذره و زمانی هم که این قانون تصویب شده بود که بنده و امثال بنده به دنیا نیامده بودند و طفل و شیرخوار بودیم.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا