بیوگرافی

بازیگر نقش مادر صدرا در سریال پوست شیر کیست؟ + بیوگرافی رویا جاویدنیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نقش رویا جاویدنیا در پوست شیر مادر صدرا کیست؟ +‌بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

رویا جاویدنیا در پوست شیر چه نقشی دارد؟

در سریال پوست شیر رویا جاویدنیا؛ مادر صدرا عبداللهی ( کوهستانی ) می باشد.

نقش رویا جاویدنیا در پوست شیر مادر صدرا کیست؟ +‌بیوگرافی

وی در قسمت چهارم فصل سوم سریال پوست شیر وارد سریال می شود.

بیوگرافی رویا جاویدنیا

رویاجاویدنیا بازیگر ایرانی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۴ در تهران است. وی از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود و از رشته هنرهای تجسمی فارغ التحصیل شد.

از میان آثاری که رویا جاویدنیا در آنها به ایفای نقش پرداخته، می‌توان به عناوینی همچون در وجه حامل، وارونگی،هفت و نیم، به دنیا آمدن، پنهان، بیداری، شبانه روز، به آهستگی وسیاوش اشاره کرد.

در سال 91 فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی زاده را بازی کرد که این فیلم در جشنواره رم 2013 جایزه بهترین مجموعه بازیگران را دریافت کرد این جایزه در فستیوال رم به دستان خانم جاویدنیا داده شد.

اولین بار در سال 91 با سریال حیرانی وارد قاب تلویزیون شد سپس دومین تجربه اش را با مینی سریال راه شیری (خط روی خط) در سال 93 بدست آورد.

شروع شهرت خانم جاویدنیا در سال 96 با سریال سایه بان به کارگردانی جمشید و نوید محمودی آغاز شد، او در این سریال در نقش مهشید بازی موفقی به نمایش گذاشت

در رمضان 98 نیز با سریال دلدار دوباره به تلویزیون بازگشت

دوری از فعالیت مجازی

در حال حاضر در ایران شبکه های اجتماعی به جا استفاده نمی شود و گاهی مسمومیتی دارد که من ترجیح می دهم وارد نشوم و آرامش ام را ازدست ندهم

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا