اخبار روزویدئو

ماجرای 23 مارس در بیلبورد روسیه چیست؟ آیا جنگ اتمی در راه است

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ماجرای 23 مارس در بیلبورد روسیه چیست؟ آیا جنگ اتمی در راه است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

روز 23 مارس در روسیه چه اتفاقی می افتد؟

ماجرای 23 مارس در بیلبورد روسیه چیست؟
ماجرای 23 مارس در بیلبورد روسیه چیست؟

بیلبوردهای عجیب در شهرهای ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!

روسیه می گوید آخرالزمان هسته ای نزدیک است

 سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به بیانیه مقام‌های آمریکایی مبنی بر بی‌خطر بودن مهمات با اورانیوم ضعیف شده به عنوان سلاح های استاندارد گفت: کشورهای غربی به رهبری ایالات متحده تصمیم گرفته‌اند جهان را به سوی آخرالزمانِ هسته‌ای پیش ببرند.

به گزارش خبرگزاری تاس، آناتولی آنتونوف در ادامه بیانیه ای که از سوی سفارت روسیه منتشر شد افزود: اظهارنظر درباره چنین سخنان بی معنایی بسیار دشوار است. مقام های آمریکایی با بیانیه های غیرمسئولانه به ابتذالی جدید رسیدند.

وی اضافه کرد: ارسال سلاح های مرگباری که برای از بین بردن غیرنظامی ها، مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان ها و کودکستان ها استفاده می شود به اوکراین ادامه دارد.

سفیر روسیه در واشنگتن ادامه داد: به نظر می رسد کشورهای غربی به رهبری واشنگتن به شکل غیرقابل بازگشتی تصمیم گرفتند تا بشریت را به خطر بیندازند.

براساس بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شد آنابل گولدی وزیر دفاع انگلستان در پاسخ به تحقیق اعضای مجلس اعیان این کشور گفت دولت انگلیس سلاح با اورانیوم ضعیف شده به اوکراین ارسال می کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مسکو درباره اقدام جمعی کشورهای غربی برای آغاز استفاده از سلاح های اتمی واکنشی مناسب و درخور نشان خواهد داد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. امروز 25 مارس است و دو روز از آن اتفاقی که روس‌ها روی بیلبوردهای شهرهایشان از آن سخن گفتند گذشته و هیچ اتفاقی نه در روسیه بلکه در اروپای شرقی و غربی و غرب و نه اوکراین و قفقاز و خاورمیانه و هند و آفریقا که اتفاقی آنچنانی باشد نیفتاده .و اگر جنگی اتمی در بگیرد .آتش این جنگ اگر یقه روس‌ها را ابتدا نگیرد .حتما دومین کشوری هستند که نابود خواهند شد .این موضوع مهم و حیاتی را همه جهان میدانند .هر چند گلوبالیستها بدشان نمی آید که آخر الزمان را خودشان بسازند..

    1
    0
دکمه بازگشت به بالا