تقویم

روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم سال ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم سال ۱۴۰۱ شمسی چه روزی است برای شما مطالبی را آماده کرده‌ایم . با ما همراه باشید.

تاریخ دقیق روز جهانی مدیتیشن در تقویم

تاریخ روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم شمسی برابر است با : روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

تاریخ روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم قمری برابر است با : روز ۱۸ شوال ۱۴۴۳

تاریخ روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم میلادی برابر است با : روز ۲۰ می ۲۰۲۲

دستیاران مجازی چه کسانی هستند؟

روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم سال ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟
روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم سال ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

دستیاران مجازی افرادی هستند که عمدتاً به صورت آزاد برای ارائه خدمات مدیریتی، اداری و کمک های شخصی به مشتریان کار می کنند. آنها معمولاً از آخرین فناوری و عمدتاً از اینترنت برای انجام وظایف خود استفاده گسترده ای می کنند. وظایف معمولاً از تماس گرفته تا انجام تحقیقات آنلاین متغیر است.

روز جهانی دستیاران مجازی روزی است که برای قدردانی از تلاش، عزم و تعهد دستیاران مجازی در نظر گرفته شده است. این روز معمولا توسط اتحاد برای کسب و کارهای مجازی و جشن هایی که در طول کنوانسیون دستیاران مجازی آنلاین برگزار می شود حمایت می شود.

اتحاد برای کسب و کارهای مجازی که متشکل از تیمی از متخصصان مجازی به عنوان مبتکران این روز است که معمولاً هر ساله در سومین جمعه ماه می جشن گرفته می شود. هدف اصلی آن معمولاً ایجاد آگاهی در مورد خدمات دستیاران مجازی در جامعه تجاری است.

دستیار مجازی هوشمند

دستیار مجازی هوشمند (به انگلیسیintelligent virtual assistant) مخفف (IVA) یا دستیار شخصی هوشمند (به انگلیسیintelligent personal assistant) مخفف (IPA) یک عامل نرم‌افزاری است که خدمات و سرویس‌ها را بر اساس دستورها یا سوالات برای فرد ارائه می‌دهد. گاهی اوقات از واژهٔ بات مکالمه برای دستیار مجازی استفاده می‌شود که می‌تواند گمراه‌کننده باشد، چرا که از این واژه اکثراً برای توصیف ربات شبکهُ اجتماعی نیز استفاده می‌شود. بعضی از دستیارهای مجازی، توانایی تفسیر گفتار انسانی و پاسخ دادن از طریق صداهای ترکیبی را دارد. کاربران می‌توانند از دستیار سؤال بپرسند، دستگاه‌های خودکار را کنترل کنند، رسانه‌ها را از طریق صدا پخش کنند، و کارهای ابتدایی مثل ایمیل، لیست کارها، تقویم را با دستورها کلامی مدیریت کنند.

روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم سال ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم سال ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟
روز جهانی دستیاران مجازی در تقویم سال ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

از سال ۲۰۱۷ توانایی‌ها و کاربردهای دستیاران مجازی به سرعت در حال گسترش می‌باشد. محصولات جدیدی به بازار وارد می‌شوند، که تأکید زیادی روی واسط‌های ایمیل و صدای کاربر دارند. از شرکت‌هایی که دستیار مجازی ایجاد کرده‌اند می‌توان به شرکت‌های گوگل و اپل در زمینهٔ گوشی‌های هوشمند، ماکروسافت در زمینهٔ کامیپوترهای شخصی مبتی بر ویندوز، گوشی‌های هوشمند، و بلندگوهای هوشمند، و آمازون در زمینهٔ بلندگوهای هوشمند اشاره کرد. در شرکت کانورسیکا (به انگلیسی: Conversica) بالای ۱۰۰ میلیون شغل از طریق واسط‌های واسط‌های مجازی ایمیل و پیامک، برای کسب و کار‌های خود ایجاد کرده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا