اخبار هنرمندانویدئو

حسرت بزرگی که مژگان سریال پوست شیر داشت | با دقت نگاه کنید

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره حسرت بزرگی که مژگان سریال پوست شیر داشت | با دقت نگاه کنید مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بزرگترین حسرتی که مژگان سریال پوست شیر داشت چه بود؟

ژیلا شاهی که نقش مژگان را در سریال پوست شیر بازی می کند و این روزها هواداران خاص خود را پیدا کرده است. در یک فیلم کوتاه ویدیویی در مصاحبه ای اعلام کرد بزرگترین حسرت زندگی اش؛ از دست داد پدرش می باشد.

بخش نخست گفتگو با ژیلا شاهی

بخش دوم گفتگوی ژیلا شاهی 

بخش سوم گفتگو با ژیلا شاهی نقش مژگان پوست‌ شیر

او در این مصاحبه گفت: حسرت من پدرم دقیقا جایی که داشت اتفاق های خوبی برای کار من می افتاد از دستش دادم. و بزرگترین حسرت زندگی من بود.
روحشان شاد و یادشان گرامی .
سال 1396 پدرم را در سن 51 سالگی از دست دادم. و زود از دستشون دادیم. ایشان بیمار بودند و برای ما مرگشان ناگهانی بود.
ما فکر می کردیم این بیماری ساده باشد و پدرم فکر می کرد که بیماری اش چقدر گسترده است و شرایطش بد است ولی واقعا تا چند روز آخری که شرایط ایشان خیلی وخیم و بد شد ما اصلا فکرش رو نمی کردیم این اتفاق بیفته.
چه حیف در سن 51 سالگی زود از دست دادیم.
پدر من به خاطر اینکه زود ازدواج کرده بودند. خیلی قصه عاشقانه ای با مادرم داشتند و خیلی پر ماجراست ولی زود از دستش دادیم و اینطوری هم از دست دادیم که نمی دونستیم چقدر مریض هست چون به ما نگفته بود و انتقال نمی داد.
من یه نقطه ای دارم در بازیگری که به اون برسم که جایی هست که نمی تونم بگم ولی هر وقت به موفقیتی حالا از لطفی شامل حال من بشه که کار من دیده می شود مثلا میگن که این اتفاق بیفته ولی من بعد از اون موفقیت رو می بینم و همیشه که بعدش یک نقطه ای هست که نمی تونم به زبان بیاورم ولی یه جایی هست که می خوام برسم و خودم هم می دونم اون کجاست و همه تلاشم را می کنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا