ورزشی

ترکیب اصلی تیم ملی ایران با کنیا در دیدار دوستانه امروز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب  تیم ملی ایران با کنیا در دیدار دوستانه امروز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا

پیام نیازمند، آرمین سهرابیان، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، محمد کریمی، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، شهریار مغانلو و مهدی طارمی

تغییرات در نفرات اصلی تیم ملی ایران در برابر کنیا

پوستری که از سوی فدراسیون فوتبال برای بازی دوم دوستانه در فیفادی فروردین منتشر شده، نشان می‌دهد ترکیب تیم ملی در بازی با کنیا به‌طور کل تغییر خواهد کرد.

در پوستر طراحی شده از سوی فدراسیون فوتبال برای بازی با کنیا تصویر روزبه چشمی به چشم می‌خورد که در بازی اول به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد. همین‌طور آرمین سهرابیان که به نظر می‌رسد در بازی دوم یکی از مردان خط دفاعی تیم ملی خواهد بود.

پوستر بازی ایران و کنیا
پوستر بازی ایران و کنیا

در  این پوستر مهدی طارمی جلوتر قرار گرفته که در بازی اول هم در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد و به نظر می‌رسد جزو معدود بازیکنانی است که در بازی دوم مثل بازی نخست فیکس بازی می‌کند. در سایر پست‌ها تغییرات خواهیم داشت و بازیکنان جدیدی در ترکیب تیم ملی به میدان خواهند آمد.

بازگشت ترابی به ترکیب اصلی تیم ملی

سرماخوردگی مهدی ترابی باعث شد که او از لیست اصلی ایران تحت مربیگری امیر قلعه نویی خط بخورد.

  با این حال ترابی بعد از بهبودی کامل، در روزهای اخیر به تمرینات گروهی تیم ملی اضافه شده و زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار خود را پیگیری می‌کند و می‌تواند مقابل کنیا بازی کند.

او در تمرین امروز نیز با پوشیدن کاوری سفید رنگ به عنوان یکی از بازیکنان تیم مهاجم، استفاده از موقعیت‌های گلزنی را در سریع‌ترین زمان ممکن تمرین کرد و از خنده روی لب قلعه‌نویی می‌توان این برداشت را کرد او از عملکرد شاگردانش در این بخش رضایت داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا