گوناگون

دانلود کامل اجرای خوانندگی علیرضا برنجیان در نیمه نهایی عصرجدید

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، دانلود کامل فیلم و کلیپ اجرای خوانندگی علیرضا برنجیان در نیمه نهایی عصرجدید در تاریخ یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ از شبکه سوم سیما را برای شما آماده کرده ایم . با ما همراه باشید.

کلیپ کامل اجرای خوانندگی علیرضا برنجیان در نیمه نهایی عصرجدید

علیرضا برنجیان کیست؟

علیرضا برنجیان خواننده خوش نوای برنامه فصل سوم عصرجدید بود که در کرمانشاه زندگی می کند.

او در نیمه نهایی برنامه فصل سوم عصرجدید موفق شد اجرای بسیار دلنشین و خوبی را به همراه داشته باشد و به سرعت کارن همایونفر یکی از داوران عصرجدید به او چراغ سفید بدهد که نشان دهنده حرفه‌ای بودن او در خوانندگی است.

این خواننده جویای نام کرمانشاهی موفق شد با چهار چراغ سفید که از داوران فصل سوم عصرجدید دریافت کرد، به فینال راه پیدا کند.

علیرضا برنجیان

کارن همایونفر خیلی کم پیش می آید تا از شرکت کننده های خواننده تعریف کند اما استعداد علیرضا برنجی آن باعث شد که کارن همایونفر از صدای او تعریف کرده و او را یکی از استعدادهای خوانندگی کشورمان عنوان کند .

بعد از درخشش در عصر جدید شهرت بسیار زیادی در سراسر کشور به دست آورده است او می‌گوید که مردم به من محبت داشته و وقتی من را میبینم سلفی میگیرند ژاله صامتی از دیگر داوران عصر جدید به شدت از او تعریف کرده و گفت که به صدای علاقه زیادی دارد به شما پیشنهاد میکنیم که اجرای نیمه نهایی این پسر جوان را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا