اخبار روزاخبار مهم و فوری

ماجرای به شهادت رسیدن شهید رستم قاسمی در سفر چین چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ماجرای به شهادت رسیدن شهید رستم قاسمی در سفر چین چه بود؟ و استفاده از واژه شهید در سنگ قبر مرحوم رستم‌قاسمی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

علت استفاده از کلمه شهید در سنگ قبر مرحوم رستم قاسمی چیست؟

در حالی که در ماه آذر  سال 1401 خبر درگذشت رستم قاسمی منتشر شده بود، اکنون انتشار عکسی از سنگ مزار او تعجب افکار عمومی را برانگیخته است چرا که روی آن نوشته شده است: “شهادت”!

علت استفاده از کلمه شهید در سنگ قبر مرحوم رستم قاسمی چیست؟
علت استفاده از کلمه شهید در سنگ قبر مرحوم رستم قاسمی چیست؟

او در دولت رئیسی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی و در دولت احمدی نژاد وزیر نفت بود و در سفر به چین درگذشت. حال با حک کلمه شهادت برای درگذشت وی، این سوال پیش می آید که در چین چه اتفاقی برای او رخ داده که منجر به شهادتش شده است؟

آیا بنیاد شهید نیز او را به عنوان شهید به رسمیت شناخته و یا این که اساساً استفاده از واژه شهید برای وی، نادرست بوده و اشتباهی رخ داده است؟

این درحالی‌است که در پیام تسلیت مقام معظم رهبری و سایر مسئولان لشکری و کشوری از واژه شهادت یا عروج شهادت گونه استفاده نشده بود.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا