ویدئواجتماعی و فرهنگی

فیلم وضعیت بی حجابی خانم ها در مسجد نصیرالملک شیراز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فیلم و عکس وضعیت بی حجابی خانم ها در مسجد نصیرالملک شیراز در ابام عید نوروز سال 1402 زنان بدون حجاب مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ماجرای حضور خانم های بی حجاب در مسجد نصیرالملک شیراز

فیلم منتشر شده از هتک حرمت مسجد نصیرالملک شیراز و وضعیت عجیب حجاب زنان در خانه خدا با واکنش های منفی گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مواجه شد.

در این ویدیو و کلیپ از حضور مسافران نوروزی در مسجد نصیر الملک شیراز که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی فراگیر شده است ، وضعیت حجاب تعدادی از زنان؛ بانوان و بی حجابی دختران انتقادهای زیادی به دنبال داشته است.


مسجد نصیر الملک شیراز کجاست؟

مسجد نصیرالملک یا مسجد صورتی یکی از مساجد قدیمی شیراز است. این مسجد در محله گود عربان که در قدیم به محله اسحق بیگ معروف بوده واقع در جنوب خیابان لطفعلی‌خان زند و در نزدیکی شاه‌چراغ و در تاریخ ۱۲۹۴ه‍.ق آغاز و در تاریخ ۱۳۰۵ه‍.ق به پایان رسانید که به معماری میرزا رضا کاشی گر و حاج محمد حسن معمار ساخته شده‌است. این اثر در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۵۸ ه‍.ش با شمارهٔ ثبت ۳۹۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است. درست در روبروی مسجد نصیرالملک کوچهٔ نصیرنظام قرار دارد که به گذر نصیرنظام معروف است. نصیرنظام از سرداران نظامی دوران قاجار می‌باشد که در این گذر سکونت داشته و گاهیً خانهٔ نصیرنظام را با مسجد نصیرالملک اشتباه می‌گیرند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی:

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=23730

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا