اخبار هنرمندانبیوگرافی

بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست؟ + بیوگرافی علی اخوان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست؟ + بیوگرافی علی اخوان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست؟

علی اخوان بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ می باشد.

بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست؟ + بیوگرافی علی اخوان
بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ کیست؟ + بیوگرافی علی اخوان

بیوگرافی علی اخوان

علی اخوان، یک بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است او اهل قم است. که در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی “نون.خ ۳” به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش “سلطانی” (تورلیدر) حضور داشت.

علی اخوان
علی اخوان

او همچنین در سریال‌های “بچه مهندس ۳”، “سه در چهار” و فیلم سینمایی “راند چهارم” شرکت کرده است.

در سال ۱۳۹۹، علی اخوان در فیلم سینمایی “آوین” که در کردستان فیلمبرداری می‌شد، بازی کرد. این فیلم، داستان زندگی چالش برانگیز دختران آن منطقه را روایت می‌کند.

علی اخوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1371 در فیلم گریز به کارگردانی ناصر مهدی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سه در چهار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی اخوان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، بهزاد جوانبخش، مهناز اسلامی و پروین سلیمانی را تجربه کرد.

علی اخوان در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم علی اخوان در این سال، بازیگری در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی اخوان بازی در سریال سه در چهار بوده است. علی اخوان سال 1387 سریال سه در چهار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مجید صالحی همکاری داشته است. علی اخوان توانست با بازی در سریال سه در چهار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی و نادیا دلدار گلچین بر تجارب او افزود.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا