ورزشی

ترکیب احتمالی پرسپولیس با ملوان در هفته 25 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان انزلی هفته 25 لیگ برتر فوتبال ایران  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر ملوان انزلی

این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا ساعت قبل از بازی قطعی نیست:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحید امیری، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، محمد عمری، سرلک و مهدی عبدی

طبق برنامه در هفته بیست و پنجم پرسپولیس از ساعت 19:30 دقیقه پنجشنبه 17 فروردین، میزبان ملوان انزلی است.

باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس می تواند دوباره به صدر جدول بازگردد و یا از کورس قهرمانی عقب می افتد.

محرومیت کمال‌الدین کامیابی‌نیا از بازی مقابل ملوان انزلی

هافبک دفاعی پرسپولیس که پیش از دیدار برابر مس رفسنجان با گرفتگی عضله دوقلو پا مواجه شده بود نتوانست به موقع برای بازی آماده شود و به این ترتیب اولین بازی سال جدید سرخپوشان را از دست داد، اما او همچنان دور از ترکیب و تمرینات گروهی این تیم خواهد بود و در بازی با ملوان هم غایب است.

کامیابی نیا به دلیل تداوم این مصدومیت و انجام کارهای پزشکی، قادر به حضور در ترکیب این تیم برابر ملوان بندرانزلی نیز نخواهد بود و در لیست این بازی قرار ندارد. کاپیتان دوم پرسپولیس در تلاش است تا زیر نظر کادرپزشکی شرایط بازگشت خود را به تمرینات گروهی و پرفشار را هر چه زودتر شکل دهد و برای دیدار با مس در کرمان به جمع دیگر نفرات این تیم برای رقابت حضور در ترکیب برسد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
    به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم

    3
    0
دکمه بازگشت به بالا