ورزشی

زمان بازی پرسپولیس و مس کرمان امروز در هفته 26 لیگ + ساعت

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی پرسپولیس و مس کرمان در هفته 26 لیگ + ساعت و تاریخ و روز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بازی پرسپولیس و مس کرمان هفته 26 لیگ برتر

دو تیم پرسپولیس تهران و مس کرمان از هفته 26 مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 19:30 روز جمعه 25 فروردین 1402 در ورزشگاه ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم می روند.

سابقه دیدارهای مس‌کرمان و پرسپولیس

در ۱۷ مسابقه قبلی دو تیم سهم پرسپولیس ۶ برد و سهم مس کرمان ۴ پیروزی بوده است و ۷ مسابقه دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

اولین بازی دو تیم در جریان لیگ برتر به بازی آنها در فصل ۸۵-۸۶ برمی‌گردد که مس در ورزشگاه سلیمی‌کیا برابر پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید. بازی برگشت آن فصل در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی ۴ بر۱ پرسپولیس خاتمه یافت که صابر میرقربانی زننده تک‌گل مس در این بازی بود.

در فصل ۸۶-۸۷ بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که پرسپولیس با یک گل به پیروزی رسید و بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به تساوی بدون گل انجامید.

در فصل ۸۸-۸۷ مس موفق شد در ورزشگاه آزادی با تک‌گل روح‌الله عطایی پرسپولیس را شکست دهد و بازی برگشت دو تیم در کرمان نیز به تساوی یک بر یک رسید که روح‌الله بیگدلی زننده تک‌گل مس کرمان در این بازی بود.

در فصل ۸۸-۸۹ بازی رفت دو تیم در کرمان با یک تساوی پرگل به اتمام رسید و دو تیم به تساوی ۳ بر3 رسیدند که ادینهو دو بار برای مس کرمان گلزنی کرد و روح‌الله بیگدلی زننده گل دیگر مس کرمان بود. بازی برگشت دو تیم نیز در آن فصل با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس در تهران خاتمه یافت.

در فصل ۸۹-۹۰ مس در کرمان موفق شد با تک‌گل روح‌الله باقری‌ها پرسپولیس را در کرمان شکست دهد و بازی برگشت دو تیم در تهران به تساوی بدون گل رسید.

مس کرمان در فصل ۹۰-۹۱ پیروزی خود را در کرمان برابر پرسپولیس بازهم با نتیجه یک بر صفر و این بار با گل کیوان امرایی تکرار کند و بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که محسن خلیلی گل مس را در این بازی به ثمر رساند.

در فصل ۹۱-۹۲ بازهم مس در کرمان پرسپولیس را شکست داد و این بار با نتیجه 2 بر1 و با دو گل مصطفی شجاعی این کار را رقم زد و بازی برگشت دو تیم نیز در تهران به تساوی دو بر دو رسید که عنایتی و حسن‌زاده گلزنان مس کرمان در این بازی بودند.

در فصل ۹۲-۹۳ که آخرین رویارویی دو تیم در لیگ برتر انجام شد، پرسپولیس در تهران موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مس را شکست دهد و بازی برگشت دو تیم نیز با نتیجه ۶ بر۰ به سود پرسپولیس در کرمان رقم خورد.

در همین فصل 1401-1402 در بازی رفت؛ پرسپولیس توانست با نتیجه ۱ بر صفر تیم کرمانی را مغلوب خود سازد. و حالا چشم به پیروزی بازی برگشت دارد تا بتواند به صدر جدول بازگردد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. فاصله بازیها زیاد شده !هشت یا نه روز فاصله بین دو بازی زیاد است. نه به آنکه در هفته پو بازی میکردند و نه به اینکه هر ۸_۹. روز یک بازی. در ضمن بخاطر کم بودن امتیازات و حساسی بازیها در آخر فصل بهتر است بازیها همزمان انجام بگیره.

دکمه بازگشت به بالا