اجتماعی و فرهنگی

سومین اکران مردمی قسمت 23 پوست شیر در پردیس لوتوس مال

سومین اکران مردمی سریال «پوست شیر» با حضور مجتبی پیرزاده و پردیس احمدیه در پی استقبال از دو اکران مردمی سریال «پوست شیر» و دیدار عوامل اثر با مخاطبان در پردیس سینمایی لوتوس مال

در سومین هفته متوالی این رویداد؛ پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵، مجتبی پیرزاده و پردیس احمدیه به همراه برادران محمودی به تماشای قسمت جدید این سریال در پردیس سینمایی لوتوس مال خواهند نشست.

سومین اکران مردمی قسمت 23 پوست شیر در پردیس لوتوس مال
سومین اکران مردمی قسمت 23 پوست شیر در پردیس لوتوس مال

علاقمندان به تماشای قسمت هفتم فصل سوم «پوست‌شیر» در سالن سینما، می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به سایت سینماتیکت و ایران‌تیک نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

قسمت هفتم فصل سوم «پوست‌شیر»، سریال پرمخاطب ۱۴۰۱ به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه‌کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند چهارشنبه ۲۳ فروردین ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی در پلتفرم «فیلم‌نت» منتشر می‌شود و اکران مردمی این قسمت روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

این سریال ژانری معمایی-جنایی دارد و هادی حجازی‌فر، علیرضا کمالی، پانته‌آ بهرام، شهاب حسینی، مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه ایفای نقش کرده‌اند. خلاصه داستان: پوست شیر ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده است اما پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

جهت رزرو بلیت قسمت 23 پوست شیر از سینماتیکت کلیک کنید

برای رزرو بلیت قسمت ۲۳ پوست شیر از سایت ایرانتیک کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا