اجتماعی و فرهنگی

دانلود کلیپ نوزادی که در سطل آشغال نازی آباد پیدا شد + عکس و جزئیات

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره دانلود کلیپ نوزادی که در سطل آشغال نازی آباد پیدا شد به همراه عکس و جزئیات آن مطلبی را برای شما آماده کرده ایم . با ما همراه باشید.

وضعیت نوزاد پیدا شده از زبان مدیر روابط عمومی شهرداری

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ گفت: نوزاد پیدا شده در سطل زباله نازی آباد سالم و پسر است.

شیرازی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶ گفت: دو روز پیش ساعت هفت بعد ازظهر در محله نازی آباد ،خیابان شیر محمدی یک نوزاد رها شده در کیسه‌ای پیدا شد که هنوز بند نافش وصل بود و کمتر از دوساعت بود که در کیسه قرار گرفته بود.

به گفته شیرازی ،شهروندان نوزاد را تمیز کرده و اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین منتقل کرد، نوزاد هم اکنون سالم و با مشخص شدن وضعیتش به بهزیستی تحویل داده می شود.

از ساعتی پیش فیلم پیدا شدن این نوزاد از سطل زباله در فضای مجازی پخش شده بود.

دانلود کلیپ نوزاد پیدا شده در سطل آشغال نازی آباد

ویدیویی دلخراش از لحظه پیدا شدن یک جنین در سطل زباله شهری محله نازی آباد تهران را ببینید

دانلود کلیپ نوزادی که در سطل آشغال نازی آباد پیدا شد + عکس و جزئیات

دانلود کلیپ نوزادی که در سطل آشغال نازی آباد پیدا شد + عکس و جزئیات

مادری که یک نوزاد معصوم را در سطل زباله‌ای در تهران پیدا کرد

مادری که یک نوزاد معصوم را در سطل زباله‌ای در تهران پیدا کرد و از مرگ حتمی نجات داد گفت: آنقدر گرسنه اش بود که تمام انگشت هایش را خورده بود و خون می‌چکید/یادم نیست با چه سرعتی می‌دویدم که به بیمارستان برسم.

عکس نوزاد پیدا شده در بیمارستان

نوزادی در سطل آشغال در بیمارستان
نوزادی در سطل آشغال در بیمارستان

ابتلای نوزاد رها شده در سطل زباله‌ به عفونت‌ داخلی

 تحویل نوزاد رها شده در نازی آباد به بهزیستی به دلیل عفونت‌های داخلی به تعویق افتاد و نوزاد همچنان در بیمارستان است.

به دلیل اینکه نوزاد رها شده در محله نازی آباد مدت زیادی در زباله‌های شهری (سطل زباله) بوده است، دچار عفونت‌های داخلی شده است.

بر اساس این خبر، کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین با تلاش و دلسوزی در حال درمان نوزاد هستند اما با توجه به اینکه کودک به جهت طی مراحل و روند درمان قابل ترخیص نیست فعلاً تحویل او به بهزیستی به تعویق افتاده است.

سوم خردادماه خبری مبنی بر پیدا شدن این نوزاد در سطل زباله‌ای در محله نازی آباد منتشر شد.

علت تقاضا برای به فرزندخواندگی نوزاد تازه پیدا شده  چیست؟

علت تقاضا برای به فرزندخواندگی نوزاد تازه پیدا شده  چیست؟
علت تقاضا برای به فرزندخواندگی نوزاد تازه پیدا شده  چیست؟

 معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی جدیدترین وضعیت نوزادی که روز گذشته در محله نازی آباد تهران پیدا شده بود را شرح داد و گفت: تقاضای بسیار زیادی برای فرزندخواندگی او وجود دارد.

محمد نصیری معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی در واکنش به خبر پیدا شدن نوزاد دو روزه در سطل زباله در محله نازی‌آباد تهران گفت: حال عمومی نوزاد مساعد گزارش شده و احتمالاً امروز تحویل سازمان بهزیستی داده شود.

وی ادامه داد: برای این قبیل بچه‌ها که خانواده‌ای وجود ندارد، پرونده تشکیل و از مسیر دستگاه قضائی به سازمان بهزیستی به منظور فرزندخواندگی تحویل داده می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی افزود: پس از بررسی‌های لازم اگر تحت هر شرایطی اولیایی برای این کودک یا کودک‌های مشابه مشخص نشود، آنها را به عنوان فرزندخوانده به خانواده‌هایی که اعلام آمادگی کردند، تحویل می‌دهیم.

نصیری اظهار کرد: از روز گذشته که خبر پیدا شدن این نوزاد در رسانه‌ها منتشر شد، متقاضیان زیادی برای تحویل این کودک به عنوان فرزندخوانده اعلام آمادگی کرده‌اند. بسیاری از افراد در تماس با سازمان بهزیستی و برخی دیگر با مراجعه به این سازمان اعلام کردند که قصد سرپرستی این نوزاد را دارند.

وی بیان کرد: نکته مهم آن است که بالغ بر ۱۷ هزار خانواده متقاضی برای امر فرزندخواندگی در صف نوبت سازمان بهزیستی هستند. اگر بنا باشد این کودک به خانواده‌ای به منظور فرزندخواندگی داده شود، اولویت با این قبیل افراد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی در پایان گفت: سالانه تنها ۱۵۰۰ نوزاد به عنوان فرزندخوانده به خانواده‌های متقاضی داده می‌شود و تعداد زیادی از خانواده‌ها بعد از ثبت‌نام برای تحویل فرزندخواندگی باید در صف نوبت بمانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا