اخبار هنرمندان

آیا فصل دوم سریال زخم کاری ساخته می شود؟ + زمان پخش

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا فصل دوم سریال زخم کاری ساخته می شود؟ + زمان پخش مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آغاز پیش تولید فصل دوم زخم کاری توسط  محمد حسین مهدویان بعد از ناکامی مرد بازنده باز هم سراغ زخم کاری رفت
محمد حسین مهدویان که بعد از پروژه شکست خورده  مرد بازنده فعالیت تازه ای در سینما ،نداشته این روزها سراغ ساخت ادامه سریال زخم کاری رفته و در سکوت خبری پیش تولید فصل دوم این سریال را آغاز کرده است.

تاکنون حضور جواد عزتی؛ هانیه توسلی؛ رعنا آزادی ور و الناز ملک در این سریال قطعی شده و مذاکراتی هم برای حضور هادی حجازی فر در این پروژه صورت گرفته است.

این نکته را یادآوری می کنیم که هنوز حضور هانیه توسلی در فصل دوم زخم کاری مشخص نیست و به او پیشنهاد بازی داده شده است و فعلا این بازیگر تصمیمی برای بازی در فصل دوم زخم کاری ندارد.
تصویربرداری فصل‌دوم  زخم‌کاری از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد و بازیگران این سریال در دو فصل دوازده قسمتی جلوی دوربین هادی بهروز خواهند رفت
ساخت فصل دوم سریال زخم‌کاری در شرایطی است که پلتفرم فیلیمو این روزها با انبوهی از پروژه‌های شکست خورده از رهایم کن تا «سقوط» مواجه است و امیدوار است فصل دوم سریال مهدویان نجات بخش این روزهای تلخش باشد.
فصل دوم سریال زخم‌کاری چند بازیگر جدید هم خواهد داشت که به زودی معرفی خواهند شد.
پایگاه خبری باغستان نیوز سکوت خبری هیچ پروژه‌ای را به رسمیت نمی شناسد و اخبار تولید همه پروژه‌ها را به طور منظم منتشر میکند
———————————–

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=24975

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا