استقلالپرسپولیسورزشی

زمان بازی پرسپولیس و استقلال تهران دربی صد هفته 27 لیگ + ساعت

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی پرسپولیس و استقلال تهران در هفته 27 لیگ برتر فوتبال کشورمان + ساعت و تاریخ و روز دربی شهرآورد صدم مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بازی پرسپولیس و استقلال تهران هفته 27 لیگ برتر

دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته 27 مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 16:00 روز یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

این شهرآورد تهران شماره 100 می باشد و در 99 بازی قبلی تیم استقلال تهران با 26 برد و پرسپولیس با 25 برد و 48 بازی نیز مساوی شده است.

ترکیب احتمالی استقلال با پرسپولیس هفته 27 لیگ برتر ایران

باید منتظر ماند و دید تا دو تیم همشهری در بازی صدم در روز یکشنبه سوم اردیبهشت چه نتیجه‌ای را رقم خواهند زد؟ آیا پرسپولیس می تواند تیم رقیبش را شکست بدهد و به صدر جدول نزدیک شود؟ و یا اینکه تیم آبی پوش تهرانی دربی ۱۰۰ را با برد شیرین به پایان برساند و فاصله‌اش را با تیم رقیب قرمزپوشش زیاد کند؟

به هر حال فارغ از هر نتیجه‌ای که بخواهد رقم بخورد؛ منتظر یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از هر دو تیم تهرانی هستیم و بتوانند یک روز خاطره‌انگیز را در ذهن هواداران دو تیم به یادگار به تصویر بکشانند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس با استقلال تهران دربی صد هفته ۲۷ لیگ برتر

شهر‌آورد تهران یک رویارویی فوتبالی بین دو تیم تهرانی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس است. نخستین بازی این دو تیم دیداری دوستانه بود که در ۱۶ فروردین ۱۳۴۷ برگزار شد.

از آن زمان تاکنون دو تیم ۹٩ بار با هم رو به رو شده‌اند و نتیجه یک بازی نیز بدون برگزاری به سود پرسپولیس اعلام شده‌است. سه بازی نیز، به صورت نیمه تمام باقی مانده‌است که هر سه، با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به سود استقلال ثبت شد

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا