ورزشی

زمان دقیق بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق تاریخ ساعت روز برگزاری بازی های نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تاریخ و ساعت برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

یوفا اعلام کرد که بازیهای رفت و برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی در روزهای 19 و 27 اردیبهشت برگزار می شود که بازی برگشت در برنابئو خواهد بود و بازی برگشت در اتحاد. هر دو بازی ساعت 22:30 برگزار می شود.

بازیهای دیگر نیمه نهایی میان میلان و اینتر در روزهای 20 و 26 اردیبهشت برگزار می شود. رئال مادرید در صورت غلبه بر منچسترسیتی کار نسبتا آسانی در فینال دارد و می تواند پانزدهمین چمپیونزلیگش را در ان جا کسب کند.

 

زمان دقیق تاریخ ساعت روز برگزاری بازی های نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲
زمان دقیق تاریخ ساعت روز برگزاری بازی های نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲

بدین ترتیب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی اولین بازی خود را در این مرحله در روز سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 از ساعت 22:30 دقیقه برگزار می کنند.

دومین مسابقه از دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2022-2033 بین تیم‌های همشهری اینترمیلان و آ.ث میلان در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد.

تیم اینترمیلان توانست با برتری در دوبازی رفت و برگشت مقابل بنفیکا؛ جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب نماید.

تیم منچسترسیتی هم که در بازی رفت کار بایرن مونیخ را یکسره کرده بود در بازی برگشت با نتیجه مساوی 1 بر 1 این تیم را متوقف کرد تا یکی از تیم های صعود کرده به مرحله بعدی باشد.

رئال مادرید نیز با پیروزی شیرین 2 بر صفر در بازی رفت مقابل چلسی؛ با خیالی آسوده در بازی برگشت با تکرار همان نتیجه رفت در برابر تیم آبی پوش لندنی به برتری برسد و حضور خود را در جمع چهار تیم برتر اروپا قطعیت ببخشد.

و در آخر تیم دیگر ایتالیایی یعنی آ.ث میلان  در ورزشگاه مارادونا به مصاف ناپولی رفت و به تساوی یک بر یک رسید تا با مجموع  ۲ بر یک به جمع ۴ تیم پایانی راه یابد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا