ورزشی

نتیجه بازی رایو وایکانو و بارسلونا دیشب هفته 31 لالیگا + خلاصه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی رایو وایکانو و بارسلونا دیشب هفته 31 لالیگای اسپانیا به همراه خلاصه مسابقه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی بارسلونا و رایو وایکانو

منبع ویدیو: ورزش 3

نتیجه بازی رایووایکانو مقابل بارسلونا

 در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ اسپانیا تیم‌های بارسلونا برابر رایووایکانو از ساعت 23:30 مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود رایووایکانو خاتمه پیدا کرد.

بارسلونا این هفته ها، حال و روز خوشی در لالیگا ندارد. بلوگرانا را از همین حالا می توان قهرمان فصل جاری لالیگا دانست اما این قهرمانی نمی تواند تردیدها نسبت به توانایی های ژاوی را از بین ببرد.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که در این هفته رئال مادرید هم نتیجه را به حریف خود یعنی خیرونا واگذار کرده بود و شاگردان ژاوی این فرصت را داشتند که یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

نکته جالب توجه اینکه رایووایکانو در 3 دیدار قبلی خود هم برابر بارسلونا شکست نخورد و بارسلونا هم پیش از این بازی 270 دقیقه بود که مقابل این تیم گلزنی نکرده بود که رابرت لواندوفسکی در دقیقه 83 این بازی توانست برای آبی اناری‌ها گلزنی کند.

در دیگر بازی‌های این هفته اتلتیکومادرید توانست با نتیجه 3 بر یک از سد مایورکا عبور کند تا به یک مدعی جدی برای رئال مادرید و کسب عنوان نایب قهرمانی محسوب شود. همچنین ختافه با نتیجه 2 بر یک مغلوب آلمریا شد. در دیگر بازی هفته سی‌ویکم هم سلتاویگو موفق شد با یک گل از سد الچه عبور کند.

  • تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 6  اردیبهشت 1402 (26 آوریل 2023)
  • ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم وایکاس
  • هفته برگزاری: هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا، فصل 23-2022
  • داور: خسوس خیل مانزانو
  • گلزنان: آلوارو گارسیا (۱۹)، فران گارسیا (53) / لواندوفسکی (83)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا