پرسپولیسورزشی

مصاحبه محسن فروزان علیه پرسپولیس درباره var چه گفت؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره مصاحبه محسن فروزان علیه پرسپولیس درباره var چه گفت؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

محسن فروزان علیه پرسپولیس در بازی جام حذفی چه گفت؟

محسن فروزان در یک مصاحبه‌ای گفته است که  باید برای بازی با پرسپولیس VAR بخرم!

البته بازی با پرسپولیس در جام حذفی هم احتمال دارد به پنالتی بکشد…

در جام حذفی هر اتفاقی ممکن است بیفتد و دیدید که سال گذشته نتایجی رقم خورد و تیمی قهرمان شد که کسی فکرش را نمی‌کرد. همه گل‌گهر را یک تیم با شخصیت می‌دانند و ما همه وجودمان را می‌گذاریم در ۹۰ دقیقه به پیروزی برسیم و به نیمه‌نهایی صعود کنیم، اما اگر هم بازی به وقت اضافه یا پنالتی برود، مشکلی نیست. تیم ما بازیکنان پنالتی‌زن خوبی دارد که می‌توانند تأثیرگذار باشند.

زمان بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان جام حذفی اردیبهشت ۱۴۰۲

* البته تیم شما در سه هفته گذشته به پیروزی نرسیده و خیلی‌ها می‌گویند شاید پرسپولیس بازی راحتی در انتظارش باشد.

مگر همه تیم‌ها دچار اُفت نمی‌شوند؟ همین پرسپولیس که این هفته به صدر جدول برگشت، مگر تا رده سوم پایین نیامد یا مگر سپاهان دچار این شرایط نشد؟ هیچ تیم فوتبالی به‌ویژه در ایران نمی‌تواند همیشه ببرد و همه جام‌ها را بگیرد؛ مگر اینکه استثناء اتفاق بیفتد. در جام حذفی هم نشان می‌دهیم همان تیم با کیفیتی هستیم که تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال شده و می‌تواند برابر هر تیمی به برد برسد. البته اگر دوباره پنالتی تکرار نشود!

 انگار قضیه پنالتی با هوادار ذهنت را درگیر کرده.

درگیر نه، اما چشمم ترسیده! من دو سال قبل همراه با فولاد توانستم در بازی بزرگ با استقلال پنالتی بگیرم و تا فینال برسیم و به قهرمانی برسیم؛ ولی در بازی با هوادار اتفاقی افتاد که حتی کارشناسان هم نظر آن کمک‌داور را تأیید نکردند. البته اگر امکاناتش بود، می‌خواستم برای بازی با پرسپولیس VAR بخرم که اگر پنالتی گرفتم، تأیید شود و تیمم ضربه نخورد (با خنده).

پس منتظر پنالتی‌های بازی تیم شما و پرسپولیس هستیم.

همه تیم ما تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند تا در طول بازی برنده شویم؛ اما پنالتی هم خیلی خوب است و هیجان زیادی برای تیم‌ها و مهم‌تر هواداران فوتبال دارد. خدا کند بازی به پنالتی برود و البته پنالتی‌ها در نبود VAR بهتر دیده شود تا حق هیچ تیمی، حتی پرسپولیس تضییع نشود.

منبع مصاحبه: ورزش3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا