اجتماعی و فرهنگی

چه سریالی جایگزین فصل چهارم سریال نون خ ۴ می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره چه سریالی جایگزین فصل چهارم نون خ ۴ می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کدام سریال به جای نون خ ۴ از شبکه اول سیما پخش می شود؟

سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت محصول سال 1377 به جای سریال نون خ ۴ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

 سریال ایرانی محاکمه مجموعه ای تاریخی به کارگردانی حسن هدایت است که در سال 1377 تولید شد و شبکه یک تکرار آن را مجددا پخش می کند.

داستان سریال محاکمه در زمان رضاخان می گذرد. در این مجموعه تاریخی گروهی که به اجرای قانون و عدالت علاقمند هستند برای برپایی دادگاه محاکمه شهربانی رضاشاه، دچار مشکلات فراوانی می‌ شوند.

حسن هدایت این سریال تاریخی را در سال 1377 در 26 قسمت برای شبکه یک ساخت و الوین بار نیز یک سال بعد روانه آنتن شد و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

آیا فصل پنجم سریال نون خ ۵ ساخته میشود؟

سریال محاکمه هر شب حدود ساعت 10 و ربع از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های یک و نیم بامداد، 8 و نیم صبح و 3 بعد از ظهر روز بعد خواهد بود.

این مجموعه تلویزیونی، بازگوکنندهٔ بخشی از تاریخ معاصر ایران است. گروهی که به اجرای قانون و عدالت علاقمند هستند برای برپایی دادگاه محاکمهٔ شهربانی رضاشاه، دچار مشکلات فراوانی می‌گردند

در سریال محاکمه بازیگران مهمان زیادی به ایفای نقش پرداختند اما بازیگران اصلی این مجموعه مرحوم عزت الله انتظامی، داریوش فرهنگ، مهناز افضلی، اسماعیل شنگله، رویا تیموریان و بهمن دان هستند.

  • عزت‌الله انتظامی در نقش حشمت‌الله مینوی
  • داریوش فرهنگ در نفش بازپرس سلطان‌زاده
  • مهناز افضلی در نقش دکتر هانیه طبایی
  • اسماعیل شنگله
  • رؤیا تیموریان در نقش ایران تیمورتاش
  • بهمن دان

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا