اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا پلمب شدن باغ گل لاله آسارا در استان البرز صحت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا پلمب شدن باغ لاله آسارا در استان البرز صحت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا باغ لاله آسارا در استان البرز پلمب شده است؟

برخلاف ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، باغ لاله آسارا پلمب نشده و برای بازدید عموم باز است.

ساعتی قبل ادعا‌هایی مبنی بر پلمب باغ‌لاله‌آسارا در استان البرز با دستور دادستان کرج منتشر شد. پیگیری این موضوع از مقام‌های قضایی نشان می‌دهد ادعای مورد اشاره صحت نداشته و مقام قضایی هیچ دستوری برای پلمب این مجموعه صادر نکرده است.

در حال حاضر این مجموعه برای بازدید عموم باز است.

باغ‌لاله آسارا کجاست؟

باغ لاله آسارا در مسیر جاده کرج-چالوس قرار دارد و یکی از جاهای دیدنی استان البرز محسوب می‌شود. شهر آسارا از توابع شهرستان کرج در استان البرز است. برای رسیدن به آنجا باید به کیلومتر ۴۰ جاده کرج-چالوس، آسارا، جنب پمپ‌ بنزین امیرکبیر بروید.

باغ لاله آسارا در اردیبهشت ۱۴۰۲، میزبان گردشگران و طبیعت‌دوستان بسیاری بوده است. اگر شما نیز برای تماشای این طبیعت دیدنی ترغیب شده‌اید، با پرداخت  هزینه ورودی می‌توانید از ساعت ۹ تا ۱۸ لحظات خاطره‌انگیزی برای خود بسازید؛ ضمن اینکه بازدید کودکان زیر هفت سال از این جشنواره رایگان است.

جشنواره لاله‌های آسارا در اصل همان باغ لاله‌های گچسر است که به آسارا منتقل شده‌است و در زمینی کوچک‌تر، شکوهی از زیبایی طبیعت را با چشم‌انداز کوه‌های البرز، به رخ هر بیننده‌ای می‌کشد.

بخش آسارا کرج از ۵۶ روستا تشکیل می‌شود که هر یک جاذبه‌های گردشگری جذابی را در خود جای داده‌اند. برخی از جاهای دیدنی آسارا شامل جنگل ۱۰۰,۰۰۰ هکتاری درخت ارس، رودخانه خروشان، کوچه باغ‌های روستایی، تونل کندوان، سه قله بالای ۴,۰۰۰ متر از جمله قله‌های ناز و کهار، آثار تاریخی، مذهبی و غیره می‌شود.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=26583

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا