اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا زلزله استان کردستان امشب دهم اردیبهشت واقعیت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره  آیا امشب یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در استان کردستان زلزله می آید؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا امشب در استان کردستان زلزله خواهد آمد؟

به جز خداوند متعال؛ هیچ کسی نمی داند در چه ساعت و روزی زلزله خواهد آمد. در لحظه زلزله انسان در کمال عجز و نا امید از هرکس و هر چیز، فقط خدا را صدا می‌‏زند و شاید بتوان گفت این خالصانه‌ترین فریادی است که انسان دارد. فریادی برخواسته از انقطاع از ماسوی الله، حتی اگر بگوییم از سر ناچاری است باز هم با ارزش است. توکل بر خدا کنید و از خدا بخواهید که هیچ زلزله‌ای بدون خسارت جانی و مالی باشد.

برخی از سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای جذب ممبر (عضو) و بازدید بیشترشان دست به انتشار اخبار کذب و دروغ می کنند.

یکی از این مطالب دروغین و شایعه خبر مربوط به خبر آیا امشب در استان کردستان زمین لرزه خواهد آمد می‌باشد که اساسا شایعه‌ای بیش نیست. و نباید هر خبری را باور کنید.

در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت در کجای ایران زلزله می آید؟

«فرانک هوگربیتس»، محقق هلندی که پیش‌تر زمین لرزه ۷/۸ ریشتری ترکیه را پیش‌بینی کرده بود، نسبت به وقوع زلزله‌ای قدرتمند در ایران بین روزهای ۲۹ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ (۹و۱۰ اردیبهشت) هشدار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا