پرسپولیسورزشی

تست فوتبال نوجوانان پرسپولیس ۱۴۰۲ + زمان و مکان و شرایط

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تست فوتبال نوجوانان پرسپولیس ۱۴۰۲ + زمان و مکان و شرایط مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان تست فوتبال نوجوانان پرسپولیس ۱۴۰۲ چه روزی است؟

تست نوجوانان فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:00 روز سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 انجام می شود.

زمان تست فوتبال نوجوانان پرسپولیس ۱۴۰۲ چه روزی است؟
زمان تست فوتبال نوجوانان پرسپولیس ۱۴۰۲ چه روزی است؟

فقط متولدین 1385/10/11 به بعد می توانند در این تست حضور به هم برسانند. فقط بازیکنانی که در سال 1401 در لیگ برتر یا لیگ یک و دو یا حوزه سابقه بازی دارند.

محل برگزاری این تست در ورزشگاه درفشی فر انجام می پذیرد. کارت بازی سال 1401 و بیمه ورزشی از مدارک مهم و مورد نیاز برای تست و ورود به ورزشگاه می باشد.

آدرس ورزشگاه درفشی فر :

نشانی ورزشگاه شهید درفشی فر به این صورت است: تهران، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان بهمن نژاد

شماره تماس مدرسه فوتبال درفشی فر : ۰۲۱۴۴۶۲۲۶۴۷

چطور به ورزشگاه شهید درفشی فر بروم؟

برای رفتن به این مجموعه می‌توانید از ماشین شخصی و اتوبوس استفاده کنید. اگر قصد دارید از اتوبوس استفاده کنید، سوار اتوبوس‌هایی شوید که به طرف سازمان آب حرکت می‌کنند. نزدیک‌ترین ایستگاه به باشگاه، ایستگاه سازمان آب است که ۴۸۰ متر تا باشگاه فاصله دارد. نزدیکترین ایستگاه مترو به ورزشگاه شهید درفشی فر هم ایستگاه ارم سبز (اکباتان) است که البته ۳٫۶ کیلومتر تا مجموعه ورزشی فاصله دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫11 دیدگاه ها

  1. با سلام شهاب هستم متولد ۱۳۸۵/۸/۲۲ مهاجم هستم و میتوانم در تمام نقاط بازی کنم تجربه شرکت در جام رمضان مسابقات ۴ جانبه ،جام بین مناطق و آقای گلی رو دارم اینم شماره تماسم هست ،۰۹۹۲۲۴۲۶۶۸۵ اگر خواستین درخدمتم🌺🌺🌺

    0
    3
  2. سلام‌من‌عزیز‌جدگال‌هستم‌متولد‌۱۳۸۵/۷/۱۵هستم‌در‌تیم‌های‌مدرسه‌ای‌بازی‌کردم‌در‌جام‌های‌رمضان‌هم‌بازی‌کردم‌مهاجم‌سمت‌راست‌بازی‌میکنم‌‌با‌هردو‌پا‌می‌تونم‌شوت‌سالم‌بزنم‌‌ .در‌بدترین‌شرایت‌هم‌دست‌پاچه‌نمیشم‌اگر‌خواستید‌این‌شماره‌منه‌۰۹۳۷۵۴۸۴۳۲۴‌با‌تشکر‌

    1. من امیرمهدی کشاورز هستم متولد 1389پست مهاجم هستم در جام بوشهر شرکت کردم اگر خواستید در خدمت هستم09919283026

  3. سلام من ابوالفضل فلاحتکارر هستم بال چپ هافبک چپ این هم شمارم هست09233349181 اگر خواستید تماس بگیرید

    1. سلام‌من‌عزیز‌جدگال‌هستم‌متولد‌۱۳۸۵/۷/۱۵هستم‌در‌تیم‌های‌مدرسه‌ای‌بازی‌کردم‌در‌جام‌های‌رمضان‌هم‌بازی‌کردم‌مهاجم‌سمت‌راست‌بازی‌میکنم‌‌با‌هردو‌پا‌می‌تونم‌شوت‌سالم‌بزنم‌‌ .در‌بدترین‌شرایت‌هم‌دست‌پاچه‌نمیشم‌اگر‌خواستید‌این‌شماره‌منه‌۰۹۳۷۵۴۸۴۳۲۴‌با‌تشکر‌

      1
      1
  4. شهرستانی بیچاره میاد تست بده اگه همش با پارتی هستش لازم نیست آگهی بدید.. به وقت مردم و احساس بازیکن احترام بزارید.. مگه با پنج دقیقه میشه از پانصد نفر تست گرفت..

دکمه بازگشت به بالا