اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی به خاطر مسمومیت یا آلودگی هوا و ایا از چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس شهرستان سرخس امروز 13 اردیبهشت 1402

 مدارس شهرستان سرخس در دو نوبت صبح و عصر امروز به علت شدت گرد و غبار تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدارس شهرستان سرخس در دو نوبت صبح و عصر در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه به علت شدت گرد و غبار تعطیل هستند.

روابط عمومی آموزش و پرورش سرخس، با توجه به اطلاعیه هواشناسی شهرستان اعلام کرد: به‌علت گردوغبار شدید و هجوم ریزگردها امروز تمامی مدارس (روستایی – شهری) شهرستان در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم تعطیل است.

آیا چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 مدارس تعطیل است؟

تا این لحظه چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 همه مدارس ایران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد.

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان به علت مسمومیت یا سرما خوردن در هوای سرد و یا آلودگی هوا در بعضی از شهرها؛ حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت مدرسه‌ها و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

به زودی امتحانات خرداد ماه شروع می‌شود و بعد از اتمام امتحانات؛ دانش آموزان به استقبال تعطیلی سه ماهه تابستان خواهند رفت.

لطفا کانال های باغستان نیوز را در شبکه های داخلی دنبال نمایید و برای دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=26984

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا