اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

ماجرای مبادله و تعویض کالا به کالا برای دریافت مرغ و برنج چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ماجرای مبادله و تعویض کالا به کالا برای دریافت مرغ و برنج چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

اخیرا در یکی از برنامه‌های ارائه محصولات و تبلیغ و آگهی؛ با پدیده جدیدی با موضوع مبادله و تعویض کالا به کالا برای دریافت مرغ و برنج و روغن و هر چیزی که مربوط به اقلام و خوراک روزانه باشد مشاهده می کنیم.

قیمت مرغ و گوشت نیز که افزایش سرسام آوری داشته است. اخیرا نیز با مجوز رسمی دولت، قیمت مرغ افزایش یافته است.

با افزایش قیمت های ناگهانی مرغ و گوشت و برنج؛ بعضی از سرپرستان خانوارها نمی توانند این خواربار اصلی خودشان را تهیه کنند و مجبور می شوند دست به مبادله بزنند.

گزارش میدانی از فروشگاه‌های مرغ و گوشت در چند نقطه تهران نشان می‌دهد که هر روز به جمعیت افرادی که توان خرید گوشت و مرغ ندارند، افزوده می‌شود. برخی فروشگاه‌ها در محله‌های پایین شهر، حساب دفتری را بسته‌اند و برخی از آن‌ها قصد تغییر شغل دارند، چراکه عده‌ای حتی توان خرید دل و جگر مرغ را هم ندارند و ماندن در این بازار برای آن‌ها هم صرف نمی‌کند.

چند روز پیش یکی از کاربران توییتر درباره حساب‌های دفتری قصابی‌ها به نقل از یکی از رفقایش نوشته بود که رفته قرض نیازمندان در قصابی‌ها را تسویه کند، اما متوجه شده بیشتر بدهی‌ها مربوط به پوست مرغ و پای مرغ است. طی هفته‌های نخست فروردین افزایش قیمت مرغ مشکلاتی را برای مردم رقم زد.

چند نمونه آگهی های آنلاین معاوضه لوازم شخصی با مواد غذایی که مورد توجه کاربران قرار گرفته است:

آگهی دیوار برای مبادله و تعویض کالا
آگهی دیوار برای مبادله و تعویض کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا