گوناگون

فوزیه جلالیان پرستار آبادان که همسر و دو پسرش را از دست داد کیست؟ + عکس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره بیوگرافی فوزیه جلالیان پرستار ICU بیماران کرونایی که همسر و دو پسرش را در تراژدی ریزش ساختمان متروپل آبادان از دست داد  کیست به همراه عکس برای شما مطلبی را خواهیم داشت.

بیوگرافی فوزیه جلالیان

بیوگرافی فوزیه جلالیان
بیوگرافی فوزیه جلالیان

نامش ‎فوزیه جلالیان است .تمام دوران کرونا پرستار کرونایی ها بود در ‎متروپل آبادان شش عزیزش را از دست داد شوهرش و دو پسرش؛ برادرزاده شوهر و دو دختر خردسالش.

تشییع پیکر همسر و فرزندان فوزیه جلیلیان

 

اولین تصاویر منزل فوزیه جلیلیان

این زن دو پسر و شوهرش را در متروپل از دست داد/ تنها موندم؛ چکار کنم تا آروم بشم

از روزهای ابتدایی حادثه متروپل تصاویر یک زن غم زده بیشتر از همه جلب توجه می‌کرد.

این زن فوزیه جلیلیان نام دارد و پرستار بخش کرونایی بیمارستان بوده است.

او حالا بعد از عبور از روزهای سخت کرونایی و مقاومت در صف اول، باید داغ عزیزترین‌های زندگی‌اش را هم تاب بیاورد. داغ دو پسر و شوهرش را!

جلیلیان در دیدار رییس جمعیت هلال احمر خطاب به او می‌گوید: تنها موندم… تنها موندم… تک و تنها؛ شما بگید چکار کنم تا آروم بشم!

توییت کاربران درباره این رنج خانم فوزیه جلیلیان

  • این بلایی که سر فوزیه جلیلیان پرستار آبادانی اومده، حتی در شرایط جنگی هم قفله. کاش ما هم سوتلانا الکسیوویچ داشتیم که نمی‌ذاشت، رنج‌های آدم‌های معمولی در دوران سیاه از یادها بره
  • نامش فوزیه جلالیان است .تمام دوران کرونا پرستار کرونایی ها بود در  متروپل آبادان شش عزیزش را از دست داد شوهرش و دو پسرش برادرزاده شوهر و دو دختر خردسالش فوزیه یعنی:رستگار،چیره،( عربی ) زن پیروز در هر کار و امری، رستگار و موفق! قرار بود رستگار و پیروز باشد…
  • خانم فوزیه جلالیان همسر دو پسر و دو دختر خردسالش زیر آوار موندن . حق مردم ما انقد بدبختی و عزا و مصیبت نیست. خدایا خودت به دل این مادر صبر بده
  • مگر همیشه مادران‌مان نمی‌گفتن از هر دست بدی، به همان دست می‌گیری، پس چه شد؟! #فوزیه_جلالیان پرستار روزهای #کرونا چه کند با شش داغ ؟!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا