گوناگون

سعید فرهادی آبدارچی اداره آب و فاضلاب چاروسا که خودسوزی کرد، کیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره بیوگرافی سعید فرهادی آبدارچی اداره آب و فاضلاب چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد که خودسوزی کرد، کیست به همراه علت فوت و درگذشت مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

جزئیات خودسوزی سعید فرهادی

آبدار اداره آب و فاضلاب چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد که دست به خودسوزی زده بود، بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت.

این آبدار به نام “سعید فرهادی” ۴۰ ساله و دارای چهار فرزند شامل دو پسر و دو دختر، کارمند و آبدار آب و فاضلاب بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه بود.

گفتنی است ما همچنان منتظر توضیحات روابط عمومی اداره آب و فاضلاب کهگیلویه و بویر احمد هستیم؛ در روز بعد از حادثه، از این اداره پرسیدیم که چرا حقوق این کارگران پیمانکاری به موقع پرداخت نمی‌شود و چرا این اتفاق افتاده است؛ آن‌ها وعده‌ی پاسخگویی دادند اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

چاروسا کجاست؟

بخش چاروسا مرکز دهستان طیبی سرحدی و سردسیری شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد

از کنار آن رودخانه زیبای چاروسا عبور می‌کند. قلعه رئیسی علاوه بر مرکزیت سیاسی ازنظر جغرافیایی نیز دقیق درمرکز این بخش می‌باشد. بخش چاروسا ۲ دهستان دارد.مردمان این بخش از ایل طیبی شاخه سردسیری میباشندکه زبان لری را با لهجه طیبی تکلم میکنند. مردم این منطقه از ایلات ریشه دار و اصیل لر هستند.

در اطراف شهر قلعه رئیسی روستاهای متعددی وجود دارد در هفت کیلومتری این شهر آبشار کمر دوغ قرار دارد. منطقهٔ چاروسا دارای دو کوه بلندبه اسمهای کوه سیاه وکوه برفکان است که از مناطق سردسیر منطقه به شمار می‌آیند. در فاصلهٔ پانزده کیلومتری قلعه رئیسی امامزاده میرسالار از نوادگان امام موسی قرار دارد. این دو امامزاده ازمناظر گردشگری منطقه می‌باشند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا