پرسپولیسورزشی

زمان بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته 29 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته 29 لیگ برتر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان دقیق بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان از هفته 29

دو تیم پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان از هفته 29 لیگ برتر فوتبال ایران در روز جمعه 22 اردیبهشت 1402 از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

پرسپولیس که چند روز پیش در جام حذفی به مصاف گل گهر سیرجان رفته بود حالا این بار در یک بازی حساس فصل لیگ برتر 1401-1402 در روز جمعه باز هم در استادیوم آزادی به رقابت با این تیم سیرجانی خواهد رفت.

باید منتظر ماند و دید که آیا پرسپولیس در این دیدار هم به برتری می رسد و رتبه خود را در صدر جدول مستحکم می کند و یا اینکه ورق بر می گردد و نتیجه دیگری رقم می خورد؟

 حتی روزی که اختلاف پرسپولیس با سپاهان پنج و با استقلال هشت بود نیز تردیدی وجود نداشت که فصلی دشوار در انتظار پرسپولیس است. تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در یکی از سه فینال لیگ برتری خود و در روزی که نمایش خوبی نداشت، با یک گل برابر پیکان به برتری رسید.  180 دقیقه بعدی برای سرمربی پرسپولیس 180 روز طول خواهد کشید و یحیی گل‌محمدی بهتر از هر کسی به اتفاقات پیش رو واقف است.

بیشتر بخوانید:

دو بازی آخر پرسپولیس در لیگ امسال 1402 با چه تیم هایی است؟

بازی های باقیمانده سه تیم پرسپولیس و سپاهان و استقلال در لیگ 1402

لطفا کانال های باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا